مجید نظرزاده با ابتکار و ایده خلاقانه و از طریق آزمون و خطا در باغچه کوچک خانه‌اش، توانسته رؤیا‌هایی بزرگ را شکل بدهد و حتی کارخانه تولید کود ارگانیک راه‌اندازی کند. چرا که علاوه بر وجود انواع گیاهان، نوعی از کرم‌های خاکی در باغچه وجود دارد که به جز تولید کود، باعث شده اعضای این خانواده هیچ زباله تری نداشته و مخزن زباله‌شان همیشه خالی از پسماند باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
انتشار یک آگهی از خانواده‌ای فقیر در روز‌های اخیر بسیار بحث‌برانگیز شد.
طوطی‌ماهیان خانواده‌ای از ماهیان هستند که معمولا در آبهای گرمسیری اقیانوس اطلس، آرام و هند زیست می‌کنند. این آبزی ۱۰ جنس و ۱۰۰ گونه دارد و معمولا از جلبک‌های میان مرجان‌ها تغذیه می‌کند.
زندگی مردم که تامین شود هم عرف حجاب را به قرار شرعی تنظیم خواهد کرد و هم خانواده‌ها برای تولد فرزند، روز‌ها را خواهند شمرد.
لیونل مسی تولد 36 سالگی را در کنار خانواده‌اش جشن گرفت و با ارسال پیامی از همه هوادارانش به خاطر تبریک‌هایشان تشکر کرد.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.
متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از مالباخته و چند خانواده دیگر در شمال تهران، با شگرد تقلید صدای دخترانه تحت عنوان گروگان گرفته شدن فرزند خانواده اعتراف کرد.
وریا غفوری بازیکن سابق فوتبال ایران که نتوانست در بازی پیشین استقلال و پرسپولیس با هواداران خود وداع کند، در یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.
کریستیانو رونالدو به همراه خانواده‌اش به مادرید سفر کرد و تولد دو فرزندش را آنجا جشن گرفت.
کارباین M۴ به خانواده‌ای از کارباین‌های (انواع کوچک‌شده) تفنگ ام۱۶ گفته می‌شود که همگی الگوگرفته از اسلحه ای‌آر ۱۵ به طراحی یوجین استونر در شرکت آرمالایت هستند. ام۴ کارباین در واقع نوع کوتاه‌شده و سبک‌شده تفنگ تهاجمی ام۱۶آ۲ است و با آن ۸۰ درصد اشتراک قطعات دارد. تولید ام۴ در سال ۱۹۹۴ در شرکت کلت آغاز شده و هم‌اکنون به همراه‌ام۱۶آ۴ سلاح سازمانی اصلی ارتش آمریکاست و در بیشتر واحد‌ها جای مدل قدیمی‌تر ام۱۶آ۲ و سلاح کمری برتا ام۹ را گرفته‌است.
کارآگاهان در تجسس‌ها پی بردند خانواده‌ای با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پدرشان خبر داده‌اند که مشخصات مرد گمشده با جسد پتوپیچ شده نزدیک بود و در ادامه خانواده مرد جوان با مشاهده جسد مرد جوان، او را شناسایی کردند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: حداقل ۵۰ درصد از معتادان متجاهر در تهران هیچ سکونتگاه و خانواده‌ای در تهران ندارند و از استان‌های دیگر به این شهر وارد می‌شوند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
اگرچه تولید خودرو در سال گذشته به یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه رسید و برنامه دولت افزایش مستمر تولید است اما نیمی از خانوارهای ایرانی یعنی ۱۳.۲ میلیون خانوار فاقد خودروی شخصی هستند.
چهار مرکز مونتاژ برای هواپیما‌های خانواده‌ای ۳۲۰ در سراسر جهان وجود دارد که به ترتیب در تولوز فرانسه، هامبورگ آلمان، موبایل در آلابامای ایالات متحده و تیانجین چین قرار دارند.
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی خانواده‌هایی را که فرزند سوم آنها از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشند، مشمول تخفیف ۱۵ درصدی مالیاتی به ازای هر فرزند کردند.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
پرویز ثابتی در سال ۱۳۱۵ و در خانواده‌ای بهایی در بخش سنگسر سمنان متولد شد.
مشهد ـ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بخشی از جهاد تبیین که مطالبه رهبر معظم انقلاب است، تبیین زندگی الهام‌بخش خانواده‌های شهدا است که باید نسل امروز با آن آشنا شوند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
ساپینتو در پایان جلسه امروز گفت: باید بروم پیش خانواده‌ام تا تولد ۵۰ سالگی‌ام را در کنار آن‌ها جشن بگیرم.
زن ۴۳ ساله گفت: من به خواست شاهرخ (همسرم) زندگی در کنار خواهر و برادران او را در حالی آغاز کردم که هیچ کس اهمیتی به من نمی‌داد و رفتارشان با من به گونه‌ای دیگر بود. آن‌ها در طول چند روز هیچ گاه با من سخن نمی‌گفتند به طوری که روز‌ها را می‌خوابیدند و شب‌ها تا سپیده صبح بیدار بودند. هیچ کس در خانه آن‌ها غذا نمی‌پخت و بیشتر اوقات نیمرو می‌خوردند و با کسی هم رفت و آمد و معاشرت نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ