اینکه مشخص بود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌شود، ارتباطی با سبک و سابقه مدیریتی‌اش نداشت بلکه بیشتر به‌واسطه دلگرمی به جریان و احتمالا نهادی بیرونی بود که پشت‌سر او ایستاد تا دوباره روی صندلی ریاست بنشیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
مراسم گرامیداشت محمد عباس‌تبار با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در همدان برگزار شد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار هوادار در برابر پرسپولیس پنج شنبه هفته جاری به استادیوم پاس می رود.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!
مهدی تاج در مراسم بهترین های فوتبال جهان از سوی فیفا که قرار است، دوشنبه در شهر پاریس برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش در کشور ما نسل سازی کرد و انتخاب او به عنوان سرمربی فوتبال اشتباه نبود.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
رییس فدراسیون فوتبال سفر خود به خوزستان را با یک وعده آغاز کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که شکست در جام جهانی را پذیرفته، گفت: هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیاست و با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می کنیم‌.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در مرکز بلیت فروشی فیفا با مسئولین بلیت فروشی فیفا دیدار و گفتگو کرد.
مدیررسانه استقلال بعد از بازی با فولاد صحبت‌هایی را علیه داور مسابقه انجام داد.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در کشور کویت، دیدار تیم های فوتسال ایران و ویتنام را تماشا کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
مهدی تاج فردا در نشست خبری مقابل خبرنگاران
دوپارگی‌ای که مهدی تاج در جبهه اصولگرایان ایجاد کرده فقط مربوط به روزنامه و نماینده‌های این طیف نمی‌شود بلکه برای معدود دفعات، پای او به نماز جمعه تهران هم کشیده شد. در شرایطی که بسیاری از شعار‌های اعتراضی در نماز جمعه در ادوار گذشته، نشئت‌گرفته از یک جریان فکری و سیاسی خاص بوده است، این بار هم همان جریان با به‌راه‌انداختن شعار‌های تند علیه مهدی تاج در نماز جمعه، جو رسانه‌ای خوبی ایجاد کردند
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ