اهواز - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: کارشناسان علت وقوع تصادف مرگبار صبح امروز در شوشتر را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین مندی، مدافع چپ سابق منچسترسیتی، از اتهام تجاوز به یک زن و تلاش برای تجاوز به زن دیگر تبرئه شد.
در ادامه واکنش کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز جدید صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
وزیرخارجه اردن که به ترکیه سفر کرده بر لزوم توقف فوری حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری پس از هفت سال در شاهرود خبر داد و گفت: تجاوز به عنف، راز قتل همسر را برملا کرد.
وزیر ورزش هند پس از گفتگوی ۶ ساعته با کشتی‌گیران معترض هندی، ضمن تاکید بر برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور، گفت: تحقیقات پلیس تا ۵ روز دیگر تکمیل خواهد شد.
مدتی قبل از ماجرا من اصرار کردم که زودتر تکلیف را مشخص و ازدواج کنیم. او هم گفت عاشق من است و اصرار کرد به خانه‌شان بروم، ولی قبول نکردم. تا اینکه روز حادثه به من گفت مادرش می‌خواهد من را ببیند. من هم قبول کردم، اما وقتی وارد خانه شدم دیدم کسی نیست و...
منابع فلسطینی از تجاوز جدید ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه خبر می‌دهد.
سرهنگ شیرانی گفت: بشترین علت وقوع حوادث عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز که منجر به شدیدترین و پرتلفات‌ترین حوادث شده است.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده‌اند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از یورش جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.
منابع لبنانی شامگاه گذشته از تجاوز جنگنده ها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی به حریم هوایی این کشور خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
سفیر و نماینده دائم ایران از سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه انتقاد کرد.
رژیم صهیونیستی از ورود نظامیان این رژیم به خاک سوریه و تیراندازی و تعقیب چند نفر خبر داد.
ارتش لبنان اعلام کرد یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه حریم آب های سرزمینی لبنان را نقض کرده است.
با انجام بررسی‌ها پزشکی قانونی اعلام کرد که آزار و اذیت و تجاوزی به پسر دارای اتیسم صورت نگرفته است. هم‌اکنون تحقیقات در این پرونده برای شناسایی موتورسواری که اقدام به ربودن پسر اتیسمی کرده ادامه دارد تا با بازداشت وی ابعاد بیشتری از جزئیات این حادثه مرموز فاش شود.
منابع خبری لبنانی از تجاوز جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
منابع خبری بامداد پنج شنبه از تجاوز مجدد آمریکا به خاک سوریه در شرق این کشور خبر دادند.
ارتش آمریکا مدعی شده که اهدافی را در دیرالزور سوریه مورد حمله قرار داده که نیروهای وابسته به ایران در آن حضور داشته اند.
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ