منابع خبری لبنانی از تجاوز جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه دولتی سوریه بامداد دوشنبه گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
حزب الله لبنان یک پهپاد رژیم صهیونیستی که به حریم هوایی لبنان تجاوز کرده بود را در وادی العزیه در جنوب لبنان سرنگون کرد.
یک نماینده پارلمان لبنان به تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی میان سوریه و لبنان واکنش نشان داد.
در تجاوز هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک منطقه مرزی در لبنان که بامداد امروز چهارشنبه رخ داد، پنج عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل به شهادت رسیدند.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
شبکه المیادین گزارش داد که فعالیت های فرودگاه بین المللی پس از سه روز توقف در نتیجه تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی به وضعیت عادی بازگشته است.
وزیرخارجه کوبا تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه را به شدت محکوم کرد و تل آویو را عامل بر هم زننده امنیت اقلیمی توصیف نمود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد.
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، تأکید کرد که این رژیم خطری جدی برای فلسطین، امت و صلح و امنیت کل منطقه است.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به ادعاهای واشنگتن درباره پرواز اشیاء پرنده بدون سرنشین بر فراز حریم هوایی آمریکا، این کشور را به اعزام بالون جاسوسی به حریم هوایی چین متهم کرد.
گردان های عزالدین قسام تصاویری از مقابله با تجاوز هوایی سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پخش کرد.
دو نظامی ارتش سوریه در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق جان خود را از دست دادند.
فرماندار استان پسکوف در روسیه در یک افشاگری، گفت که پهپادهای ناتو پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین، قصد عبور از این منطقه را داشته‌اند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تجاوز هوایی صبح امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد.
منابع لبنانی شامگاه گذشته از تجاوز جنگنده ها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی به حریم هوایی این کشور خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
سخنگوی جنبش حماس تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم و بر تقویت روابط با دمشق علیه این تجاوزات تأکید کرد.
رئیس جمهور آمریکا با توجیه تجاوز هوایی اخیر کشورش به شرق سوریه، این اقدام را برای دفاع از نیروهای آمریکایی و متناسب با قوانین بین المللی قلمداد کرد.
ارتش آمریکا مدعی شده که اهدافی را در دیرالزور سوریه مورد حمله قرار داده که نیروهای وابسته به ایران در آن حضور داشته اند.
هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض حریم هوایی لبنان را محکوم کرد.
مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه دو فروند موشک رژیم صهیونیستی را در تجاوز اخیر این رژیم رهگیری و منهدم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ