نمایندگان مجلس شورای اسلامی روش‌های مجاز برای مدیریت ذخایر ارزی توسط بانک مرکزی را مشخص کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
آئودی در بیانیه‌ای گفت: "ایالات متحده مقررات خاصی داشت که فقط نور بالا یا پایین را مجاز می‌کرد، اما هیچ چیز در این بین وجود نداشت! مقررات جدید به روش‌ها و معیار‌های تست متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان نیاز دارد و به نظر می‌رسد هیچ سیستم فعلی نمی‌تواند این الزامات را برآورده کند".
علیرضا بیرانوند دروازه بان جنجالی این روز‌های فوتبال کشور با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی، از عنوان جالبی برای خودش استفاده کرده است.
در روز‌های گذشته همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و ورود مسافران به استان مازندران، فیلم‌هایی در این ارتباط مبنی بر گازوئیل پاشی در جاده چالوس در فضای مجازی مخابره شده که مسوولان امر با تکذیب وجود این پدیده در استان، این فیلم کوتاه در حال بازنشر را مربوط به این ایام نمی‌دانند.
از استوری‌های مضحکی که در روز‌های تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد در فضای مجازی دست به دست شد، این محتوا بود که از این تعطیلات استفاده کنید، شاید سال دیگه این موقع تعطیل نباشد! کنایه از اینکه تا سال دیگر، براندازان موفق شده‌اند و ایران را گرفته‌اند! سال گذشته هم می‌گفتند «امسال سال خونه» و از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شعار می‌ساختند، با این حال سال تمام شد و اتفاقی نیفتاد.
در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.
طی روز‌های گذشته تصویری از یک خودرو پراید در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر یک روحانی بعد از برخورد یک خودرو پراید با او، روی ماشین افتاده و خودرو در حال کشیدن وی در خیابان بود.
طی روز‌های اخیر سه نفر از اتباع کشورمان که با هیاکارت وارد کشور ‎قطر شده و به دلیل اشتغال بدون مجوز بازداشت شدند با پیگیری‌های این سفارت، آزاد و به کشور بازگردانده شدند.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزاری امتحان مجاز نیست.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
تصاویر فرهاد میثمی در روز‌های گذشته به‌طور وسیعی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌ها را برانگیخته است. پس از واکنش‌های گسترده به تصاویر فرهاد میثمی، مرکز رسانه قوه قضاییه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او در اعتصاب غذا نبوده و طبق آنچه به هم‌بندی‌ها و مسوولان زندان گفته «کمترین غذا را مصرف» می‌کند.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
همزمان با آنکه فضای مجازی بسته‌ترین روز‌های خود را پشت سر می‌گذارد و حتی انجام معمولی‌ترین کار‌ها هم بدون VPN غیرممکن شده، وزارت ارتباطات درصدد پیاده‌سازی طرحی است که امکان دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را برای گروه‌های خاص فراهم می‌کند.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهد‌های کودک و پیش دبستانی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.
نماینده مردم پیرانشهر گفت: در روز‌های اخیر نامه‌ای جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نماینده منتشر شده که ماهیت آن از اساس جعلی، دست‌کاری شده و دروغ است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس برای حفظ جایگاه مجلس در اسرع وقت این نامه جعلی را تکذیب کند.
پیروز؛ توله یوز ایرانی ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه دو برادر دیگر خود در سمنان به دنیا آمد، دو توله در روز‌های ابتدایی تولد تلف شدند، اما سومین یوز که پیروز نام گرفت اکنون حدود ۷ ماهگی خود را در پارک طبیعت پردیسان می‌گذارند و شرایط بسیار خوبی دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد.
وزیر میراث‌فرهنگی در توئیتر نوشت: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات دین است که با جمله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، بر اهمیت، ضرورت و فراگیری این اصل مهم تأکید کردم.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نیازمند رویکردی جدید در حوزه پدافند غیرعامل هستیم چراکه روش‌های سنتی در این زمینه‌ها پاسخگو نیست.
با توجه به غیربومی بودن ماهی «سی بس» مجوز پایلوت پرورش این گونه به مدت یک سال مشروط به ارائه گزارش ارزیابی ریسک گونه در سال ۱۳۹۶ داده شد و با توجه به عدم ارائه گزارش ارزیابی ریسک مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست از سوی سازمان شیلات ایران و اتمام مهلت مجوز پایلوت، در حال حاضر پرورش این گونه تا ارائه گزارش مورد تایید ارزیابی ریسک بر اساس روش‌های به‌روز و استاندارد جهانی ممنوع است.
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.
دلداری دادن نوازنده مترو به یک سرباز عاشق‌ جالب‌ترین صحنه این روز‌های فضای مجازی شد.
هالک ایرانی بعد از شکست ناامید کننده برابر گوریل قزاقستانی روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد.
انتخاب رشته‌ای که منجر به داشتن شغل پردرآمد شود همیشه مورد توجه کاربران فضای مجازی بوده است. در روز‌های آتی شاهد آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ خواهیم بود و داوطلبان باید با نگاهی آینده‌نگر رشته‌ای مناسب انتخاب کنند.
هنوز دولت و سازمان هدفمندی یارانه به شکل رسمی اعلام نکرده اند که زمان دقیق واریز یارانه ۱۴۰۱ کی است. اما در مرحله پیشین آن‌ها تاکید کرده بودند که در مرحله بعد واریز یارانه‌ها به روز‌های متوالی موکول نمی‌شود و واریزی یکجا صورت خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ