مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپهر، استاد علوم سیاسی معتقد است در ایران به انقطاع علمی دچار هستیم یعنی همانطور که علوم تجربی خیلی دیر وارد کشور شد و هنوز هم به جایگاه واقعی خود در کشور نرسیده‌اند، به طریق اولی شک و تردید نسبت به علوم انسانی نیز تداوم یافت. سپهر به هم‌میهن گفت: «درگذشته علوم تجربی و علوم انسانی مبتنی بر نقلیات بزرگان بودند، اما در دوران جدید ابتدا علوم تجربی و بعد علوم انسانی مورد تردید قرار گرفتند و روش‌های جدید‌تر به درون این علوم راه یافتند؛ به‌نحوی که سخن بزرگان دیگر قابل استناد نبود.»
بعضی از باشگاه‎‌های بزرگ در سال‌های اخیر از روش‌های مبتکرانه‌ای برای معرفی بازیکنان جدید خود استفاده کرده‌اند اما هوفنهایم وارد سطح جدیدی از ابتکار شده است.
«دولت باید نظام یارانه‌ای و نظارت بازار ارز را تغییر دهد و، چون نمی‌خواهد وارد بازسازی این حوزه‌های دردسر ساز شود، همان روش‌های قدیمی را دنبال می‌کند. در روش فعلی پس از مدتی همان مشکلات ارز ۴۲۰۰ تومانی بزرگ می‌شود و دولت مجبور است در روش خود بازنگری کند. دولت تصور می‌کند بر این روش مسلط است و حاضر به پایه ریزی نظام جدید حمایت از اقشار آسیب پذیر و مدیریت بازار ارز نیست. اما این روشی که دولت بلد است الزاما بهترین روش نیست.»
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
این پرفسور ایرانی - آمریکایی به دلیل نوآوری‌های دگرگون کننده خود در مهندسی مواد جدید که با امواج الکترومغناطیسی با روش‌های بی‌سابقه‌ای در تعامل هستند و کاربرد‌های گسترده‌ای در محاسبات فوق سریع و فناوری‌های ارتباطی دارند موفق به دریافت مدال بنجامین فرانکلین ۲۰۲۳ شد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد زنان در روز‌های تعطیل و آخر هفته دارای استرس کمتری هستند. در واقع پس از یک هفته کار طاقت فرسا در مدرسه یا خانه، اکثر مردم منتظر یک آخر هفته بدون استرس هستند.
ما در شرف برخورد با چنین گردبادی هستیم. این یک لحظه پرومته‌ای است که ما وارد آن شده ایم یکی از آن لحظات در تاریخ که ابزار‌های جدید، روش‌های فکری یا منابع انرژی معرفی می‌شوند که به قدری پیشرفه‌تر از آن چه پیش وجود داشته می‌باشند که نمی‌توان صرفا یک چیز را تغییر داد.
سرپرست گروه مرمت کاخ جنوبی تخت جمشید از مرمت کاخ شورا در مجموعه جهانی تخت جمشید تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد.
علی دایی دیروز در جریان بازی خیریه پیشکسوتان فوتبال و هنرمندان در ورزشگاه غدیر حاضر شد
این پوست مصنوعی را در پروتز‌ها هم می‌توان به کار برد و روش‌های جدید احساس کردن و حسگری اشیاء را در اختیار معلولان می‌گذارد.
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
در این بسته سلامت نظر متخصصان درباره تاثیر مصرف آنتی‌بیوتیک بر عفونت ادارای زنان و انتقاد به روش‌های جدید جوان‌سازی پوست را ببینید.
پیشرفت فناوری های نوین و لزوم استفاده هر چه بیشتر از کارت بانکی به جای پول نقد، جامعه را به سمت به کارگیری روش‌های بروز و دقیق تر بانکی سوق می‌دهد.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
مشهورترین سارق تهران گفت: من سال‌هاست که سرقت می‌کنم. دیگر در این کار حرفه‌ای شده‌ام. نمی‌توانم دست از سرقت بکشم، چون احساس می‌کنم این کار در خونم است و به آن اعتیاد پیدا کرده‌ام. برای همین نیازی به آموزش ندارم. البته اوایل هر بار که به زندان می‌رفتم شیوه‌ای جدید یاد می‌گرفتم. ولی الان گاو پیشانی سفید هستم. خودم آموزش می‌دهم. به زندان که می‌روم به خیلی‌ها روش‌های مختلف دزدی را می‌آموزم. من قدیمی این کار هستم و به استاد تبدیل شده‌ام. در دنیای سارقان به من احترام زیادی می‌گذارند.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
یکی از روش‌های درمان انواع زخم، استفاده از عسل برای سرعت بخشیدن به روند التیام بافت آسیب دیده است؛ مطالعات جدید نیز اثرات ترمیمی عسل روی زخم‌ها را به اثبات رسانده است.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نیازمند رویکردی جدید در حوزه پدافند غیرعامل هستیم چراکه روش‌های سنتی در این زمینه‌ها پاسخگو نیست.
ایالات متحده، چین و سایرین در حال رقابت برای استفاده از ویژگی‌های عجیب ذرات کوانتومی به منظور پردازش اطلاعات به روش‌های جدید قدرتمند هستند فناوری‌ای که می‌تواند مزایای عمده اقتصادی و امنیت ملی را برای کشورهایی که بر آن تسلط دارند به همراه داشته باشد.
طبخ مرغ با سبزیجات یکی از روش‌های پخت مرغ است که برای مزه‌دار کردن مرغ از موادی مثل رب انار، جعفری و گشنیز استفاده می‌شود و طعم بسیار متفاوتی دارد.
دانشمندان با استفاده از ترکیبی از روش‌های جدید توالی‌یابی دی‌ان‌ای و ویرایش ژن، توانستند به طور قطعی نشان دهد که پروتئین Piezo۱ حامل این موارد و موارد دیگراست و با انجام این تحقیقات Er به عنوان یک گروه خونی جدید معرفی شد.
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.
به گفته میلاد نوری - کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات - از جمله روش‌های کلاهبرداری که در یک ماه گذشته گسترش یافته، ارسال پیامکی با عنوان سلام عمان است و تقریبا برای تعداد زیادی کاربر حداقل یک بار ارسال شده و زمانی که کاربران این پیام را دریافت می‌کنند، در پیامک هم نام کاربری، رمز و آدرس سایت و موجودی یک کیف پولی که به صورت رمز ارز است وجود دارد و کاربر با این تفکر که برای آن‌ها هزینه‌ای به همراه ندارد، به سایت مورد نظر مراجعه می‌کند.
وزیر نفت با بیان اینکه بازاریابی برای افزایش فروش نفت از همان روزهای نخست آغاز به‌کار دولت شروع شد، گفت: تهاتر نفت با کالاهای اساسی یکی دیگر از روش‌های ما برای فروش نفت خام بوده و هست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ