تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم مدعی و صاحب عنوان ایتالیا عنوان قهرمانی جهان را در شرایطی به دست آوردند که تا آستانه شکست پیش رفتند اما به بازی برگشتند و جام را بالای سر بدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوانان والیبال ایران که چند روز پیش به قهرمانی جهان رسیدند حالا با یک شوک بزرگ مواجه شده‌اند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر ایتالیا، فاتح رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد
تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی جهان برسد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این دیدار بر بام جهان ایستاد.
تیم والیبال زیر 21 سال ایران موفق به کسب قهرمانی رقابت ها جوانان جهان شد.
تیم ملی جوانان والیبال ایران امروز در فینال مسابقات قهرمانی جهان به میدان می‌رود.
تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا با شکست بلغارستان به فینال رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان صعود کرد.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی جهان عصر امروز در سالن الشباب منامه برگزار شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با 12 بازیکن بامداد امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وارد بحرین شد.
با اعلام رضا مومنی مقدم، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران یعنی پوریا حسین خانزاده از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی جوانان ملحق خواهد شد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را اعلام کرد که تیم ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.
اردوی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان 2023 از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.
مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان 2023 قرعه‌کشی شد و تیم ملی جوانان ایران حریفان جهانی خود را شناخت.
فدراسیون جهانی والیبال آرژانتین را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۳ انتخاب کرد و تیم ملی جوانان ایران نیز در بحرین به مصاف حریفان جهانی زیر ۲۱ سال خود می‌رود.
تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از ٢۴ سال موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ