محققان کشور با فناوری نانو، کاتالیستهایی را به تولید رسانده اند که باعث شده سهم بسزایی در کاهش آلودگی های زیست محیطی ایفا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدل‌های اقتصادی کسب و کار دیجیتال، امروزه بیش از هر زمانی تمرکز خود را معطوف بر تصمیم گیری درســت است، برهمین اساس «بانک ایران زمین» با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از اقدامات مهم در راستای کسب و کار دیجیتال را برداشته است.
مهم‌ترین بخش در تمام مدل‌های یادگیری ماشینی، مرحله‌ای است که به آن آموزش می‌گویند، جایی که یک برنامه کامپیوتری حجم عظیمی از داده‌ها و همین طور مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را دریافت می‌کند.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
مدل‌های ابرو در طی سالیان و دهه‌های مختلف در ایران و دیگر نقاط دنیا تغییرات داشته‌اند. تغییر مدل ابرو تاثیر زیادی در تغییر چهره دارد.
گوگل با تغییر سیاست‌های خود رسماً اعلام کرده است که از تمام اطلاعات عمومی شما استفاده می‌کند تا برای خودش مدل‌های هوش مصنوعی بسازد.
هنگامی که اپل آپدیت جدیدش برای آیفون‌ها را ارائه کند، برخی از مدل‌های قدیمی این گوشی عملا از رده خارج شده و قابل استفاده با نسخه سیستم عامل جدید نخواهند بود.
از بین بردن ترس‌های غیرمنطقی به ما این امکان را می‌دهد تا به مسائل جدی تاثیرات اقتصادی و اجتماعی تازه‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه هوش مصنوعی توجه کنیم.
اگر اختیار طراحی عینک آفتابی با هوش مصنوعی باشد، نتیجه اش عینک‌های عجیبی است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
بوگاتی در حالی که مدل‌های فعلی را تکمیل می‌کند، چشم به آینده دارد. مت ریماک، رئیس شرکت می‌گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است، اما با کمک الکتریکی. این شرکت می‌گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی‌آید و همه چیز از ابتدا است.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مدل‌های جدید مالی در قرارگاه مسکن با تعیین ۵۰ نقطه برای مشارکت با سرمایه گذاران آماده سازی و شروع می شود.
مدل‌های هوش مصنوعی مولد عکس در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی از عکس‌های تولیدشده توسط آن‌ها برترین جوایز در حوزه عکاسی را هم دریافت کرده‌اند. برای ایجاد تصاویری زیبا با این مدل‌ها لازم نیست هنرمند یا عکاسی بااستعداد باشید. اگر قبلاً از چت بات‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT یا بینگ استفاده کرده باشید، از ابزار‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز می‌توانید به‌راحتی استفاده کنید تا تصاویری خارق‌العاده بسازید.
مدل‌های زبانی اشتباه می‌کنند، زیرا داده‌هایی که براساس آن آموزش دیده اند اغلب شامل خطا می‌شوند به این دلیل که مدل‌ها هیچ حقیقتی برای تایید آن چه می‌گویند ندارند. طراحان آن مدل‌ها هم چنین ممکن است تسلط را بر دقت در اولویت قرار دهند. این یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد چرا این ابزار‌ها در تقلید همدلی فوق العاده خوب هستند.
کاربران می‌گویند دوربین مدل‌های معمولی و پلاس سری گلکسی S23 نمی‌تواند تمام قاب دوربین را به‌صورت شفاف نشان دهد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ما باید براساس مدل‌های بومی خود فضا را حکمرانی کنیم.
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ما باید براساس مدل‌های بومی خود فضا را حکمرانی کنیم.
هریک از مدل‌های گوشی همراه، عمر مفید مشخصی دارند که بعد از گذشتن از آن، بهتر است گوشی تعویض شود.
فکر می‌کنید مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۵ – iPhone ۱۵ چه تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی و پلاس این گوشی خواهند داشت؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
لکسوس ES در کنار LS عرضه شد. ES مخفف Executive Sedan یا سدان اداری است که در واقع نسخه کوچک‌تر سدان پرچمدار این برند محسوب می‌شود.
مبدل‌ها از طریق شبکه‌های عصبی کار می‌کنند که این شبکه‌های عصبی، داده‌های متوالی را ایجاد می‌کنند تا با بهره‌گیری از آنها، پیش‌بینی کند که چطور باید این توالی را دنبال کرد.
چری در وهله اول مدل‌های شاسی‌بلند با نام‌های Omoda ۵، Tiggo ۷ Pro و Tiggo ۸ Pro را در ترکیه عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو‌ها از بهار ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.
مدل لباس پوشیدن مسی در جشن قهرمانی جام جهانی در ویترین فروش قرار گرفت.
مشهد ـ رئیس پدافند غیر عامل کشور گفت: در دوره‌ای قرارداریم که مدل‌های جنگ در حال تغییر است.
تویوتا اف جی‌کروزر در ایران هم خودروی شناخته‌شده‌ای است که با قابلیت‌ها منحصر به فرد آفرود هواداران بسیاری دارد.
ناترازی بنزین در کشور محصول عدم سرمایه گذاری در زیرساخت های پالایشگاهی در دولت های قبل است. باید روی راهکارهای مختلف مدیریت مصرف غیرقیمتی بنزین که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، متمرکز شویم.
بر خلاف بقیه مدل‌های موشک Hellfire مدل Rx۹ کلاهک انفجاری حمل نمی‌کند. بلکه شش تیغه چرخان دارد که هنگام برخورد با هدف ظاهر می‌شوند. کیچن می‌گوید: «یکی از کاربرد‌های این تیغه‌ها گشودن وسایل نقلیه و یا سایر موانع برای رسیدن به هدف بدون استفاده از کلاهک انفجاریست.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ