پیشروی جوانان والیبال ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.
ارتش روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور در امتداد بخشی از جبهه شرقی اوکراین، ظرف ۲۴ ساعت بیش از ۲ کیلومتر پیشروی کرده است.
سرمربی تیم ملی جوانان از مصائب پیش روی خود و شاگردانش در مسیر کسب عنوان قهرمانی جهان صحبت کرد.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها برگزار می‌شود.
رشت- سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بررسی و ارزیابی چالش‌های پیش روی بناهای تاریخی واگذار شده در دستور کار قرار گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر در کشور کسی احساس نیاز به پلتفرم‌های جهانی مثل آمازون و Ebay ندارد؛ چرا که به همت جوانان مستعد کشور نسبت به آن‌ها بی‌نیاز شدیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
دومین پیروی متوالی دختران زیر 20 سال ایران در بنگلادش رقم خورد.
مسیر پیش روی تپسی در سال آینده/ مزیت رقابتی مهم برای تپسی
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: تعامل بسیار خوبی با باشگاه های سوارکاری در سطح کشور به ویژه استان البرز داریم و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان مشکلات پیش روی باشگاه‌داران را هر چه سریعتر برطرف کنیم.
روسیه مدعی است که منطقه زاپوریژیا را به همراه سه منطقه دیگر اوکراین ضمیمه کرده است؛ اما آن را به‌طور کامل کنترل نمی‌کند. درحالی‌که مسکو بخش‌های وسیعی از بخش جنوبی منطقه را کنترل می‌کند، شهر اصلی آن زاپوریژیا و بخش شمالی آن در اختیار کی‌یف است.
آرتمیس۱ که نخستین ماموریت ناسا از مجموعه ماموریت‌های طراحی‌شده برای بازگرداندن بشر به سطح ماه به شمار می‌رود، اکنون کامل شده است. کپسول بدون سرنشین اوریون روز یکشنبه در اقیانوس آرام فرود آمد و ماموریت ۲۵.۵ روزه خود را به مدار ماه و بازگشت از آن به پایان رساند.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید آنچه آرژانتین را در جام جهانی شگفتی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی پیش برده علاوه بر حضور لیونل مسی، روحیه مارادونایی است که در این تیم دیده می‌شود.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی گفت: براساس گفته‌های مسئولان بودجه‌ای که امسال برای توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۰هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا می‌کند، این بودجه‌ها اگر در توسعه کسب‌وکار‌های مجازی هزینه شود، بسیاری از تنگنا‌های اقتصادی و اشتغال که موجب تنش و خسارت در کشور می‌شود هم قابل رفع شدن است.
جدایی عبدی منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید دید اگر او موفق به جلب رضایت باشگاه شود، در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه خواهد داد یا اینکه شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان خواهد کرد.
برخی کارشناسان می‌گویند نخست‌وزیر جدید انگلیس، سخت‌ترین شرایط اقتصادی و سیاسی را از زمان جنگ‌جهانی دوم تحویل گرفته که به شدت عملکرد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
رایزنی های نخست وزیر مکلف عراق برای تشکیل کابینه در حالی ادامه دارد که چالشهایی پیش روی دولت جدید خواهد بود.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از جوانان نقش پیشرو و موثر در تصویب قوانین و در حوزه نظارتی دارند که تعدادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از جوانان نقش پیشرو و موثر در تصویب قوانین و در حوزه نظارتی دارند که تعدادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
تداوم پیشروی سریع و شدید موج هفتم کرونا؛ افزایش ۶۸ درصدی فوتی‌ها در هفته گذشته!
وزیر ورزش و جوانان به دفاع از عملکرد وزارت تحت مدیریت خود در بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس پرداخت.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ