متهم عنوان کرد: من قصدم کشتن مادربزرگم نبود و فقط به‌دنبال طلاهایش بودم. من روز قبل از ماجرا مشروب و قرص‌های آرامبخش خورده بودم و حال مساعدی نداشتم. آن روز من با همراهی دوستم به خانه مادربزرگم رفتیم و اگر هم قتلی صورت گرفته من تنها نبودم. با این حال پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم من را ببخشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
عکسی از فخرالتاج معیری نوه دختری ناصرالدین‌شاه را ببینید. عکس در سایت دنیای زنان در عصر قاجار منتشر شده است.
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شده است.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
در مبارزه دوستانه و نمایشگاهی بین دو بوکسور مشهور جهان در فلوریدا، درگیری و جنجال بزرگی رخ داد.
خبرگزاری فارس تصویری از خوش‌وبش سیدعلی خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و سیدابراهیم رئیسی منتشر کرده است.
حضور خانواده‌ها در مسابقات قهرمانی کشور کشتی نونهالان صحنه‌های زیبایی را در سالن هفت‌تیر رقم زده، یکی از آن صحنه‌های زیبا، شادی مادربزرگی است که برای تشویق نوه‌اش به سالن آمده است.
رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.
با استناد به گفته قدیمی‌ها؛ محله شکیب درسال‌های ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۲ درمیان باغ‌های بزرگ پرورش گل و گیاه متولد شد. خانه‌های این محله در خیابانی که بعد‌ها به نام حاج «اصغر جبار» یکی از ملاکان بنام این محله نامگذاری شد، ساخته شدند‎؛ یعنی‌شهید صالحی امروزی.
من به دختری علاقه داشتم که بعد از مدتی از هم جدا شدیم و بعد متوجه شدم یکی از دوستانم با او ازدواج کرده است. نمی‌دانم چرا این مسئله باعث شد عصبانی شوم؛ عقل از سرم پرید و به سراغش رفتم و در یک چشم برهم زدن این اتفاق تلخ رخ داد.
تازه‌ترین عکس از نوه جهان پهلوان تختی در آمریکا
نوه مارادونا و پسر سرخیو آگوئرو با پدرخوانده خود لیونل مسی عکس یادگاری گرفتند.
نوه مارادونا شورت ورزشی مسی را بعد از بازی به عنوان یادگاری گرفت.
مظفرالدین‌شاه قاجار (زاده ۵ فروردین ۱۲۳۲– درگذشتهٔ ۱۸ دی ۱۲۸۵) پنجمین پادشاه ایران از دودمان قاجار بود. وی پس از کشته‌شدن پدرش ناصرالدین‌شاه و پس از نزدیک به ۴۰ سال ولایت‌عهدیِ، شاه شد و از تبریز به تهران آمد.
علی نیکزاد بیان کرد: واقعیت این است که نوه نمی‌تواند بابابزرگ خود را منکر شود. حرف‌های رئیس جمهور آذربایجان مبنایی ندارد.
نام این غذا «کِرک بَپِرِس» است. به مرغ در زبان مازندرانی کرک گفته می‌شود و بپرس هم به معنی پریده است؛ بنابراین کرک بپرس یعنی مرغ پریده.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.
قم- دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای اعلام کرد: مشاور یکی از وزرا که با وی برخورد شده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست و ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد.
رئیس سازمان اطلاعات لبنان از بازداشت نوه برادر ناتنی صدام حسین در این کشور به اتهام کشتار اسپایکر خبر داد.
اسپایکر نام یک پایگاه نظامی در تکریت است که همزمان با حملات گروه تروریستی داعش به عراق، صد‌ها سرباز شیعه در این پایگاه توسط جنایتکاران وابسته به رژیم بعث به شهادت رسیدند.
مندلا ماندلا که جهت دریافت جایزه خویش در مراسم برندگان جایزه حقوق بشر اسلامی‌به تهران سفر کرده است، با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ