سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تاکنون به اهدافی که داشته دست یافته و از این پس با قدرت بیشتری به کارش ادامه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا و یوونتوس رسما از بازنشستگی‌اش خبر داد و در 45 سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.
سادیو مانه با بایرن مونیخ و هوادارانش خداحافظی کرد تا دیگر هیچ شکی در انتقال او به النصر باقی نماند.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
مربی تیم ملی هندبال زنان می‌گوید کاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بارها قول اعزام تیم ملی هندبال زنان به بازی‌های آسیایی هانگژو را نداده بودند.
نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.
حضور دائمی سردار آزمون در لباس استقلال، آرزویی است که نکونام به عنوان سرمربی آبی ها دارد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
گل آریا برزگر در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر فلسطین از آن دست گل‌های بود، که تا همیشه در ذهن این بازیکن و اهالی فوتبال به یاد می‌ماند.
ژوائو کانسلو، مدافع سیتی که به صورت قرضی در بایرن حضور دارد، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان پیامی خطاب به هواداران منچسترسیتی منتشر کرد.
این وقت خوبی برای رفتن نبود و ساپینتو شاید می توانست روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند.
عده‌ای از هواداران تیم فوتبال سپاهان معتقدند بازی دوستانه برابر زنیت یکی از دلایل شکست تیم محبوب‌شان مقابل پرسپولیس بوده است.
رفیعی،هافبک پرسپولیس معتقد است قوانین وضع شده جدید به ضرر فوتبال ایران است.
برای تحول رخ‌داده در باشگاه پرسپولیس می‌توان از موارد زیادی سخن گفت؛ ولی بدون‌تردید یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی و عیسی آل‌کثیر به‌عنوان مهاجم نقش بسزایی در این موفقیت داشته‌اند
محمود افشاردوست، مربی تیم ملی درباره خداحافظی امیر غفور اظهار نظر کرد.
هواداران منچستریونایتد به شدت نگران مصدومیت مارکوس رشفورد در دیدار مقابل بارسا هستند و از این می‌ترسند که ستاره اول تیم‌شان نتواند فردا در مقابل نیوکسل در فینال جام اتحادیه بازی کند.
علیرضا طلوع کیان می گوید ایفاسرام با وجود شکست مقابل شهداب به اهدافش در لیگ برتر رسیده است.
مصطفی داننده نوشت: کاش فقر و نداری هم حجاب یا ترانه من ارازل بومه بود تا کمی به تریج قبای حضرات برمی‌خورد. کاش یکی پیدا می‌شد شما را اخراج می‌کرد.
کاش از مسئولان آموزش و پرورش درس بگیریم!
با باخت دنیا تمام نخواهد شد و نمایش فولاد مقابل سپاهان امید هواداران تیمش را برای درخشش در آسیا زنده کرد.
پیشکسوت تیم استقلال با بیان اینکه این تیم در دو خط نیاز به تقویت در نقل و انتقالات زمستانی دارد، گفت: مگر زمانی که تراکتور در بازی لیگ استقلال را شکست داد، عامل خارجی به این تیم کمک کرد؟
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
فرزاد جعفری می‌گوید هوادار برای کسب سه امتیاز وارد بازی با استقلال شده بود اما روی بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کرد.
وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در جدیدترین گفتگو با ورزش سه صحبت‌های جالبی در خصوص فوتبال ایران مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ