مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.
هاکان دمیر تاکنون در هر 5 مسابقه ای که روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران نشسته، شکست خورده است.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
داود منظور از خروج اقتصاد کشور از رکود خبر داد و گفت: فضای بین‌المللی در حال تغییر به نفع کشور ماست و باید برای رشد اقتصادی ۸ درصدی از این فضا حداکثر استفاده را ببریم.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
ایوانووا که یکی از اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی است، تزریق پرکننده‌ها را با فکر اینکه شبیه عروسک‌های براتز شود، از سال ۲۰۱۸ شروع کرده است و همچنان در حال انجام این تزریق‌ها به لب، فک و گونه‌های خود است. او اخیرا به طرفدارهایش که حسابی نگران شکاف برداشتن لب‌هایش شده‌اند، گفته برای تزریق‌های بیشتر در گونه‌هایش، ۱۶۰۰پوند دیگر خرج کرده است.
تولید کننده مطرح پوشاک ورزشی به احترام رکورد قابل توجه ستاره تیم بسکتبال پورتلند، ابتکار جالبی به خرج داد.
با مصدومیت علیرضا رضایی و خروج او از زمین، سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان سوم استقلال وارد زمین شد تا همه ۲۷ بازیکن این تیم در طول فصل جاری به میدان رفته باشند.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وی با اشاره به پروژه‌هایی که برای آن‌ها درخواست پروانه نمایش داده است توضیح داد: فیلم سینمایی «پاریس تهران» به کارگردانی کاوه اویسی یکی از فیلم‌هایی است که برای آن نزدیک به ۷ سال است درخواست پروانه نمایش داده‌ام. فیلم دیگر هم یک مستند با نام «کوچه بیوک» با موضوع نوحه‌خوانان هیأت‌های یزدی و مشکلات آن‌هاست که ۴ ماه پیش برای آن درخواست پروانه نمایش داده‌ام و پروانه آن هم هنوز صادر نشده است. فیلم دیگر من «در انتهای روز» است که کارگردانی آن را بابک بهرام بیگی برعهده دارد و تولید آن به پایان رسیده است اما در حال حاضر تمایلی برای دریافت پروانه نمایش برای آن ندارم چرا که اصلاً مشخص نیست شرایط اکران چه زمانی مناسب می‌شود.
آخرین آمار حاکی از آن است که میزان مالیاتی که دولت از مسافران برای خروج از کشور اخذ کرده، در هشت ماه سال جاری از کل سال ۱۴۰۰ بیشتر است.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودرو‌های تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان بر اساس برنامه ریزی مناسب، موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ