بر اساس آنچه کارلو نهرا، رئیس عملیات لیگ عربستان به خبرگزاری فرانسه گفت، گسترش فوق‌العاده فوتبال عربستان بخشی از یک "پروژه بلندمدت" با حمایت قوی دولت است؛ برخلاف دوران چشمگیر کوتاه چین.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کوتاهی از حضور جواد خیابانی گزارشگر پرحاشیه فوتبال تلویزیون در یک برنامه سرگرمی معروف پخش شده است. کاربران شبکه های اجتماعی از حالا منتظر جملات قصار خیابانی هستند
این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگر‌های آنالوگ اطلاعات کیلومتر و... مجهز شده است.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
بن فاستر درباره سرگرمی جالب دیوید بکام در زمان حضور او در تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
یک زن 23 ساله برزیلی در جریان نزاع بین طرفداران پالمیراس و فلامینگو جان خود را از دست داد.
پنج‌نفری که سوار تایتان شدند آنقدری ثروتمند بودند که بتوانند نفری ۲۵۰۰۰۰ دلار برای گرفتن یک صندلی در این زیردریایی بپردازند تا بقایای تایتانیک را از نزدیک تماشا کنند. در جهانی که بسیاری از آدم‌ها برای حداقل‌ها تقلا می‌کنند، این حد از افراط‌گرایی می‌تواند از اسراف تا بی‌اخلاقی تعبیر شود و حس همدلی و دلسوزی ما را کاهش دهد.
برای به چالش کشیدن مغز خود و کمی سرگرمی با ما همراه باشید.
برلیانس V۷ یک SUV شگفت‌انگیز همه‌جانبه، با تجهیزات BMW عرضه می‌شود که قطعاً برای رانندگان شادی زیادی به همراه خواهد داشت. برلیانس V۷ در انواع ۵ نفره یا ۷ نفره با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری ارائه شده توسط موتور بی‌ام‌و N۱۸ (نسخه پرینس) عرضه می‌شود. البته ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده دارای گواهینامه BMW هستند!
چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
بسته به رشته کاری یا سلیقه شما در سرگرمی، ممکن است لازم باشد لپ‌تاپ خود را زودتر به روز کنید. در حالی که پیدا کردن یک لپ‌تاپ جدید به خودی خود یک ماجراجویی است، پیدا کردن اینکه با لپ‌تاپ قدیمی خود چه کاری انجام دهید نیز یک چالش است. یادگیری نحوه صحیح دور انداختن رایانه در دراز مدت باعث کاهش استرس و غم و اندوه زیادی می‌شود.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
با حل معما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ در عین سرگرم شدن، سلامت مغزی خود را بهبود خواهید بخشید. اما برای نتیجه گرفتن باید این کار را به طور مرتب انجام داد. ما هم انواع مختلفی از معما‌های تصویری را برایتان انتخاب کرده ایم.
دوچرخه سواری به‌عنوان یک ورزش سالم و مفید شناخته می‌شود و در بسیاری از کشور‌های پیشرفته سعی بر این است که مردم را به سمت دوچرخه سواری سوق دهند. علاوه‌بر فواید خوبی که دوچرخه سواری بر بدن دارد، برای محیط‌زیست نیز مزایای خوبی به همراه دارد. باوجوداین افراد زیادی از آن برای ورزش و تناسب‌اندام، حمل‌ونقل و تفریح و سرگرمی استفاده می‌کنند.
روزنامه الرایه در گزارشی از شکست الدحیل مقابل الهلال به عنوان «رسوایی بزرگ» نام بُرد.
سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 4-2 مقابل وولفسبورگ به تمجید از ستاره 17 ساله تیمش پرداخت.
بازی و سرگرمی جالب یک پاندا در برف را ببینید.
متهم گفت: من مغازه پوشاک داشتم. ولی دلم می‌خواست شغلی داشته باشم که هیجانش بالا باشد. آن زمان با یک سارق آشنا شدم و فقط برای سرگرمی و هیجان به سراغ سرقت رفتیم. اتفاقا سرقت از خانه‌ها را انتخاب کردم، چون هیجان و استرسش بالاتر بود. هر بار یک خانه جدید می‌دیدیم و گاهی اوقات اموال تازه‌ای پیدا می‌کردیم.
متهم گفت: من مغازه پوشاک داشتم. ولی دلم می‌خواست شغلی داشته باشم که هیجانش بالا باشد. آن زمان با یک سارق آشنا شدم و فقط برای سرگرمی و هیجان به سراغ سرقت رفتیم. اتفاقا سرقت از خانه‌ها را انتخاب کردم، چون هیجان و استرسش بالاتر بود. هر بار یک خانه جدید می‌دیدیم و گاهی اوقات اموال تازه‌ای پیدا می‌کردیم.
در بیانیه ستاد بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم آمده است: از اتهام زنی خارج از اندازه و انداختن تمام گناه حوادث اخیر به گردن بازی‌های کامپیوتری پرهیز شود و حداقل تا زمان بررسی دقیق ابعاد تاثیرات هر یک از عوامل مختلف از چنین اتهاماتی پرهیز شود.
بچه‌ها ابراز تمایل کردند که روزی یک جنگنده نظامی شوند تا در آینده از اوکراین دفاع کنند. این بازی فقط به سرگرمی محدود نمی‌شود، بلکه برخی از کودکان کمک‌های مالی را از افراد سوار ماشین جمع آوری کرده و به ارتش اوکراین می‌دهند.
در تعریف حیوان خانگی می‌خوانیم به آن دسته از حیواناتی که برای یک شرکت یا سرگرمی فرد نگهداری می‌شوند و هدف از نگهداری آن‌ها کار‌کشیدن یا استفاده‌های آزمایشگاهی نیست، حیوان خانگی می‌گویند. در‌این‌میان گاهی هم هدف از نگهداری حیوانات، سرگرمی نیست و سرپرستی آن‌ها مثلا در گروه حیوانات رها‌شده و بی‌سرپرست، به منظور کمک به بهداشت و سلامت خود حیوان و با هدف نوع‌دوستی انجام می‌شود.
این نویسنده مطرح ژاپنی که سه سالی است این برنامه رادیویی را اجرا می‌کند معتقد است کار کردن به عنوان دی‌جِی (DJ) یا همان انتخاب‌کننده موسیقی در رادیو برای او یک سرگرمی است و در این‌باره توضیح می‌دهد: «من یک گردآورنده موسیقی هستم و ایده‌های زیادی یکی پس از دیگری به ذهنم خطور می‌کند و مجموعه موسیقی منتخب برای برنامه‌های دو تا سه سال آینده را از اکنون در ذهنم تولید کرده‌ام اما اگر بخواهم بیش از یک بار در ماه روی آنتن بروم با کارم به عنوان نویسنده تداخل ایجاد می‌شود اما در عین حال حقیقت این است که دوست دارم هفته‌ای یک بار به عنوان دی‌جِی (DJ) کار کنم».
ساخته رابرت زمکیس یک روایت جاسوسی و عملیات مخفی دور از خط مقدم جنگ جهانی دوم است که اگرچه در لیست بهترین آثار زمکیس قرار نمی‌گیرد اما با توجه به بازیها و تعلیقی که با خود به همراه دارد، ارزش یک بار تماشا را به قصد سرگرمی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ