برای به چالش کشیدن مغز خود و کمی سرگرمی با ما همراه باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
چهار بازیکن خارجی تراکتور در تمرینات این تیم حضور دارند.
هافبک فولاد خوزستان می‌گوید شرایط بازی برای بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی سخت است.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
هوادار تهران چهار بازیکن جوانش را که در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال قرار می‌گیرند، معرفی کرد.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز متحمل شکست شد.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
النصر توانست در دومین دیدار خود از رقابت های جام ملک سلمان، از سد تیم المنستیری تونس عبور کند.
«عبدالله مستوفی» انگیزه ساخت این خیابان را تصمیم پهلوی اول برای پیوند دادن کاخ سعدآباد به کاخ مرمر می‌داند. بر اساس کتاب «شرح زندگانی من یا تاریخ اجتماعی و اداری دوره قاجاریه» نوشته عبدالله مستوفی، در زمان پهلوی اول در این خیابان به فاصله هر ۲ متر، یک چنار و بین هر ۲ چنار یک بوته گل سرخ کاشتند؛ بنابراین در دو سوی مسیر ۱۸ کیلومتری خیابان مجموعاً ۱۸ هزار چنار کاشته شد. البته برخی این تعداد را تا ۲۴ هزار اصله نیز برآورد کرده‌اند.
«ژان دو باری» تنها فیلم کن نیست که با حمایت عربستان روبه‌رو شده است. در یک گزینش رسمی و واقعا چشمگیر برای جشنواره فیلم دریای سرخ و طرح‌های مالی مختلف آن، دو فیلم بخش رقابت اصلی شامل «چهار دختر» ساخته کوثر بن هنیه کارگردان تونسی و «بانل و آداما» ساخته فیلم‌ساز سنگالی، راماتا تولایه سای، هم از طرح‌هایی هستند که عربستان از آنها حمایت کرده است.
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
اینجا سیاره سرخ نیست اگرچه شبیه سازی کاملی از آن است. اینجا محیطی است که ناسا در یکی از آشیانه‌های مرکز تحقیقاتی خود در هیوستن ساخته جایی که سه گروه متشکل از چهار داوطلب با دقت انتخاب شده (دو مرد و دو زن) از تابستان سال جاری یک سال کامل را در آن سپری خواهند کرد.
نیوکسل با برتری 2-0 برابر منچستریونایتد به رتبه سوم جدول رسید و شیاطین سرخ را به رده چهارم فرستاد.
منچستریونایتد با پیروزی ۳-۱ مقابل اورتون، راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شد.
نساجی با ترکیبی نام آشنا رودرروی پرسپولیس قرار می‌گیرد.
منچستریونایتد با پیروزی سه بر صفر مقابل ناتینگهام فارست به یک امتیازی تاتنهام رده چهارمی رسید.
تنها شش روز پیش از اینکه بخش زیادی از زمین وارد سال جدید شوند، در روز ۲۶ دسامبر، سیاره سرخ سال جدید خود را آغاز خواهد کرد که ۶۸۷ روز زمینی به طول خواهد انجامید. این سیاره دارای چهار فصل زمستان، بهار، تابستان و پاییز است و درست مانند زمین، زمستان سیاره سرخ سرد و تابستان آن گرم است، اگرچه زمستان بسیار سردتر از فصل ما است و دمای مریخ به منفی ۷۶ درجه فارنهایت (منفی ۶۰ درجه سانتیگراد) می‌رسد.
در پایان شب چهارم، بلژیک و کانادا دومین بازی گروه F رقابت‌های جام جهانی را برگزار می‌کنند.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر نقش ویژه در پیروزی این تیم در هفته چهارم لیگ برتر اجرا کردند.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ