بسته به رشته کاری یا سلیقه شما در سرگرمی، ممکن است لازم باشد لپ‌تاپ خود را زودتر به روز کنید. در حالی که پیدا کردن یک لپ‌تاپ جدید به خودی خود یک ماجراجویی است، پیدا کردن اینکه با لپ‌تاپ قدیمی خود چه کاری انجام دهید نیز یک چالش است. یادگیری نحوه صحیح دور انداختن رایانه در دراز مدت باعث کاهش استرس و غم و اندوه زیادی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
لپ تاپ ابزاری حیاتی در دنیای امروزی است که آزادی کار، مطالعه و بازی در حال حرکت را برای ما فراهم می‌کند. با وجود برند‌ها و مدل‌های بسیار زیاد لپ تاپ در بازار ایران، انتخاب مناسب می‌تواند کار سختی باشد. در این مقاله به مقایسه و تجزیه و تحلیل بهترین برند‌های لپ تاپ در ایران بر اساس ویژگی‌ها، عملکرد و نظرات کاربران می‌پردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید لپ تاپ کمک کنیم.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
قراردادن یک رمز پیچیده، شامل اعداد، حروف و کاراکتر‌ها گاهی باعث فراموشی پسورد وای فای می‌شود. اگر در گذشته از وای فای برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه استفاده کرده اید، برای مراجعه بعدی و استفاده از وای فای، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نخواهید داشت. اما ممکن است بخواهید دستگاه جدیدی را به وای فای متصل کنید و متوجه شوید اصلا آن را به یاد نمی‌آورید. اما نباید نگران باشید، چرا که چندین روش برای پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده وجود دارد.
نمایشگر رول‌شونده لپ‌تاپ مفهومی لنوو از طریق موتور‌های دوقلو به‌صورت عمودی باز می‌شود و یک پنل کشیده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
هر دو ویندوز و macOS دارای ابزار‌های داخلی برای فشرده‌سازی فایل‌های شما هستند و اگر این کار باعث قطع نشدن آن نشد، تعداد زیادی برنامه شخص ثالث نیز وجود دارند که کار جامع‌تری را انجام می‌دهند.
با گذشت زمان نرم افزار‌های قدیمی دیگر به روز رسانی نمی‌شوند و این یعنی رایانه شما بی‌فایده خواهد بود. اما قبل از اینکه لپ تاپ قدیمی خود را رها کنید، با تبدیل آن به یک دستگاه اختصاصی کروم به آن جان تازه‌ای بدهید. سیستم عامل رایگان گوگل این امکان را فراهم می‌کند و تنظیم آن نسبتا آسان است.
تبدیل گوشی هوشمند به وب‌کم لزوماً یک قابلیت جدید برای اندروید نیست، اما اولین باری است که سیستم‌عامل اندروید به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را بدون استفاده از برنامه شخص ثالث به وب‌کم تبدیل کنند.
باتری لپ تاپ، مانند هر نوع باتری دیگر دارای عمر مفیدی است که این عمر مفید به نوع باتری و نحوه استفاده از آن بستگی دارد؛ بنابراین می‌توان با اتخاذ راه کار‌هایی ساده، طول عمر مفید باتری لپ تاپ را افزایش داد و برای مدت بیشتری از آن استفاده کرد.
می‌توان گفت که با درپیش گرفتن راه کار‌هایی می‌توان عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش دهیم که در ادامه به برخی از این راه کار‌ها اشاره خواهیم کرد؛
شرکت لنوو در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از یک لپ تاپ با دونمایشگر رونمایی کرده که «یوگابوک۹i» نام دارد.
به طور کلی و از گذشته تاکنون، پنج نوع مختلف باتری برای لپ تاپ‌ها طراحی و ساخته شده است که هریک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. انواع مختلف باتری‌های لپ تاب عبارتند از:
به طور کلی و از گذشته تاکنون، پنج نوع مختلف باتری برای لپ تاپ‌ها طراحی و ساخته شده است که هریک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. انواع مختلف باتری‌های لپ تاب عبارتند از:
شارژر گوشی و لپ تاپ در هند یکسان سازی می‌شود
دولت هند اعلام کرد دست اندرکاران صنعت الکترونیک در این کشور توافق کرده اند به طور هماهنگ پورت  شارژ یو اس بی سی برای دستگاه ها از جمله موبایل و لپ تاپ را به کار گیرند.
ماوس Air.۰ تنها ۴۰ گرم وزن دارد و در حالت تا شده، ضخامت آن به ۴.۵ میلی‌متر می‌رسد. به دلیل حجم بسیار کم، می‌توان از این ماوس در مسافرت استفاده کرد.
شیائومی بوک ایر ۱۳ باریک‌ترین لپ تاپ شیائومی تا به امروز می‌باشد که حدود ۱۲ میلی متر ضخامت دارد.
لنوو درLenovo Tech World ۲۲ خود از یک نوت بوک جدید با صفحه نمایش رول شونده که بصورت عمودی گسترش می یابد، رونمایی کرد.
لپ تاپ Swift Edge ایسر سبک‌ترین لپ‌تاپ 16 اینچی OLED در جهان است و از پردازنده های سری AMD Ryzen 6000 و AMD Ryzen PRO بهره می برد.
شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی ۱۶ اینچ جهان را رونمایی کرده است. عمر شارژ این دستگاه ۱۰.۵ ساعت و حافظه آن یک ترابایت است.
شرکت تایوانی ایسوس لپ تاپ «زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» با نمایشگر تاشو را با قیمت ۳۴۹۹ دلار معرفی کرده است.
فوجیتسو سبک‌ترین نوت بوک دنیا به نام Lifebook WU-X/G2 را معرفی کرد. این لپ تاپ تنها ۶۳۴ گرم وزن دارد که حتی از وزن آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۶۸۲ گرمی نیز کمتر است.
شرکت دل فناوری جدیدی را به ثبت رسانده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از لپ‌تاپ، گوشی‌های خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ