بازیکن جدید استقلال با یک مصدومیت نسبتا شدید مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوکی استخوان یکی از شایعترین بیماری هاست که در آن استخوان‌ها پوک می‌شوند و قدرت خود را از دست می‌دهند. این موضوع می‌تواند منجر به شکستگی استخوان شود که باعث درد و ناتوانی می‌شود.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
با وجود گذشت بیش از دو ماه از آغاز به کار سرمربی تیم ملی بسکتبال، پرونده سرمربی پیشین نه تنها بسته نشده بلکه به نظر می‌رسد به مراحلی رسیده که می‌تواند برای بسکتبال تبعات داشته باشد.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس دنگی (DENV) و از طریق نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. بروز دنگی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
پوکی استخوان یکی از شایع‌ترین مشکلات در همه جوامع است. روند ابتلا به این بیماری معمولا بعد از ۳۵ سالگی آغاز شده و در حدود نیمی از زنان ۴۵ ساله و ۹۰ درصد زنان بالای ۷۵ سال را درگیر می‌کند. مردان نیز از این قاعده مستثنا نیستند؛ هر چند آمار ابتلا به پوکی استخوان در مردها پایین‌تر است.
مواد مفیدی به روند استحکام و رشد استخوان کمک می‌کنند که شامل منیزیم، ویتامین K، کلسیم یا ویتامین D باشند.
مواد مفیدی به روند استحکام و رشد استخوان کمک می‌کنند که شامل منیزیم، ویتامین K، کلسیم یا ویتامین D باشند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
پوکی استخوان به معنای کاهش تدریجی تراکم معدنی استخوان به شکلی است که سبب پوکی و سپس شکستگی استخوانی شود. این روند به تدریج رخ می‌دهد.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، برای برطرف کردن مصدومیت شدیدش مجبور شد تن به عمل جراحی بدهد.
امشب حساس‌ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ عربستان میان الاتحاد و النصر برگزار خواهد شد.
مدافع جدا شده نفت مسجدسلیمان دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه را مسائل مالی عنوان کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان از سایه حاج قاسم هم می‌ترسیدند، گفت: شاگردان مکتب شهید سلیمانی اول استخوان آمریکایی‌ها را خرد و سپس آن‌ها را از منطقه اخراج می‌کنند.
مدیر داخلی مرکز گفت: به‌طور تقریبی، خدمات ماساژ‌های غیرپزشکی در منزل از ۸۰۰هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که البته احتمال افزایش آن با توجه به ارزش‌های افزوده درخواست‌های مشتریان، وجود دارد. ماساژ‌های پزشکی هم هزینه‌هایی بین یک میلیون تا ۲ میلیون را دربرمی‌گیرد.
خروج دو مدافع میانی اصلی تیم ملی ایران از تمرینات این تیم فرضیه هرگونه تغییر در خط دفاعی را محتمل می‌کند به ویژه اینکه استراتژی دفاعی مهمترین فاکتور تیم‌های کارلوس کی‌روش بوده است.
وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین عارضه پوکی استخوان، شکستگی است، تصریح کرد: ما از این موضوع نگرانیم. اساسا پوکی استخوان را درمان می‌کنیم که جلوی شکستگی را بگیریم چون شکستگی مهم‌ترین عارضه پوکی استخوان است که باعث ناتوانی و مرگ می‌شود. مطالعات به ما نشان داده است که سالانه بیش از ۱۷۰ هزار مورد شکستگی ناشی از پوکی استخوان در کشور رخ می‌دهد.
سمپوزیوم بین المللی استخوان و غضروف در پژوهشگاه رویان اذرماه برگزار می شود.
فاطمه حاجی ولی زاده، پزشک عمومی گفت: تشخیص به موقع به ویژه اگر در صورت صلاح دید پزشک با درمان و پیگیری دستورات درمانی همراه باشد می‌تواند موجب کاهش احتمال شکستگی، کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده و سیستم بهداشتی، کاهش احتمال وابستگی و از بین رفتن استقلال فرد و همچنین کاهش مرگ و میر در افراد در معرض خطر شود.
محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان نازک نی پا، نمی تواند تیمش را بین 2 تا 3 هفته همراهی کند.
بدشانسی مورینیو: استخوان پای خرید جدید رم شکست!
مردمی سازی یارانه و آزادسازی نرخ بر بهره وری تولید اثر گذار است و آزادسازی نرخ به طور کامل باید اتفاق بیفتد تا اختلاف ارز ترجیحی و آزاد منجر به سودجویی نشود، اما در کل با پرداخت یارانه به مردم، حذف ارز ترجیحی و آزادسازی قیمت شاهد رونق در بخش‌های مختلف کشاورزی خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ