پوکی استخوان به معنای کاهش تدریجی تراکم معدنی استخوان به شکلی است که سبب پوکی و سپس شکستگی استخوانی شود. این روند به تدریج رخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویرایش جدید قانون حجاب و عفاف هر متخلفی چقدر جریمه خواهد شد؟ اینفوگرافیک زیر هشدار جدی برای هنجارشکنان خواهد بود.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی، از آماده‌باش امدادگران در ۶ استان کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش سرعت باد و نفوذ گردوخاک از کشور همسایه به ۶ استان اعلام کرد: هفته آینده، گرم‌ترین هفته تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی ممنوعیت شنا و تفریحات دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم در ترددهای دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای سبک و تفریحی و فعالیت‌های دریایی فراساحل را توصیه می‌کند.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۶ استان کشور، خبر داد.
بیرون زدگی کره چشم از حدقه چشم یکی از بیماری‌های چشمی است که اغلب در بیماری گریوز یا نوعی پرکاری تیروئید دیده می‌شود. میزان بیرون زدگی چشم با وسیله‌ای بنام "اگزوفتالومتر" سنجیده می‌شود. از دیگر علائم بیماری گریوز نبض سریع و نامنظم، کاهش وزن، عصبانیت، چشم‌های متورم و پف کرده است.
سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت و سقوط اشیاء از ارتفاع از مخاطرات این پدیده جوی است.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
این وضعیت جوی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک‌شنبه(۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) در تهران، البرز، قزوین، مرکزی و دامنه و ارتفاعات گیلان مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۵ استان و آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین احتمال شکستن درختان کهنسال در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در شش استان طی امروز (۸ اردیبهشت ماه) هشدار داد.
شش تن از وزرای سابق آموزش و پرورش روز گذشته در نامه مشترکی خطاب به سران سه قوه درباره اجرای طرح مولدسازی در فضا‌های آموزشی و پرورشی هشدار دادند.
رئیس پلیس کنگره آمریکا هشدار داد که با وضعیت دوقطبی موجود در جامعه آمریکا، احتمال وقوع شورشی، شبیه ۶ ژانویه ۲۰۲۱ وجود دارد.
پنتاگون مدعی است جنگنده چینی در فاصله ۶ متری هواپیمای جاسوسی آمریکا پرواز کرده است.
سازمان ملل هشدار داد ۶ میلیون نفر از ساکنان افغانستان در آستانه قحطی قرار دارند. به گفته سازمان ملل، دو سوم کل جمعیت افغانستان سال آینده به کمک های بشردوستانه نیاز خواهند داشت.
نماینده زاهدان در مجلس گفت: بیش از شش ماه است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به وزیر کشور و معاونان ایشان هشدار دادیم که استان آبستن حوادثی است و فکری به حال وضعیت مدیریتی استان کنند، اما اقدامی صورت نگرفت.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
سازمان ملل متحد هشدار داد که افغانستان با بحران‌های انسانی، اقتصادی، اقلیمی و مالی مواجه بوده و ۶ میلیون نفر از جمعیت این کشور با خطر «گرسنگی» مواجه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ