مردمی سازی یارانه و آزادسازی نرخ بر بهره وری تولید اثر گذار است و آزادسازی نرخ به طور کامل باید اتفاق بیفتد تا اختلاف ارز ترجیحی و آزاد منجر به سودجویی نشود، اما در کل با پرداخت یارانه به مردم، حذف ارز ترجیحی و آزادسازی قیمت شاهد رونق در بخش‌های مختلف کشاورزی خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
بخش کشاورزی در تولید و خدمات نیاز به حمایت های جدی و سیاست گذاری مدبرانه داشته تا تهدیدها به فرصت تبدیل شود.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تقویت بخش آبزی پروری و تولیدات شیلاتی در استان گفت: علمی کردن بخش کشاورزی بسیار اهمیت دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۴۶ پروژه به ارزش بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیاردریالبه بهره‌برداری می‌رسد.
تبریز- ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افتتاح می شود.
یک کارشناس بخش کشاورزی با اشاره به اینکه 7 قلم اول محصولات وارداتی مربوط به بخش کشاورزی است گفت: برنامه دولت برای تامین امنیت غذایی در برنامه هفتم چیست.
اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی کم بودن میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی متناسب با سهم آن در تجارت نیست.
اهواز-استان خوزستان با وجود بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
اهواز استان خوزستان با بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردمی‌سازی آموزش و ترویج در قالب مزارع نوآوری می‌تواند در رشد تولید در بخش کشاورزی نقش‌آفرین باشد.
تبریز- سرپرست سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت: برای حذف واسطه‌های بخش کشاورزی با همکاری تعاونی‌ها در هر شهرستان حداقل یک روستا بازار ایجاد می‌شود.
رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخم گذار میهن گفت: آمار و اطلاعات بخش کشاورزی به این دلیل دقیق نیست که قوانین بازدارنده ای برای ثبت آمار نادرست و اشتباه نداریم.
همزمان با ششمین روز دهه فجر، جمعی از نخبگان بخش کشاورزی با سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان دیدار و گفت و گو کردند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقد شجاعانه از ویژگی‌های نخبگان و از لوازم پویایی در امور است، بنابراین بکارگیری این قشر در ستاد و بدنه اجرایی دولت از جمله بخش کشاورزی برای پیشبردفعالیت ها ضروری است.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی ذربایجان شرقی از افتتاح و بهره برداری از ۶۴ پروژه زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش کشاورزی با ۴ میلیون بهره‌بردار، بزرگترین، مهمترین، تاثیرگذارترین بخش خصوصی کشور به شمار می‌رود.
علیرضا الماس‌وندی گفت: میزان سرانه مصرف آب درایران بالاتر از متوسط جهانی است، درحالیکه سرانه مصرف آب ۱۵۰لیتر برای هر فرد است این عدد در استان‌های مختلف متفاوت بوده و گاهی به ۳۰۰ لیتر می رسد.
رشد اقتصادی بخش کشاورزی کشور در تابستان سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۲ درصد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در ۹ ماهه نخست امسال، ۴۵ درصد افزایش یافت.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی در دولت سیزدهم از مقاله‌محوری به سمت انتقال تکنولوژی در سطح مزرعه در حرکت است.
توانمندیهای بخش کشاورزی شهرستان شبستر
توانمدیهای بخش کشاورزی شهرستان شبستر
سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی گفت: اولویت‌های فناورانه بخش کشاورزی ظرف ۳ ماه آینده به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و جامعه نخبگان و ایده‌پردازان اعلام می‌شود.
اهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از سهم ۹ میلیارد تومانی بخش کشاورزی اهر از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ