نزدیک‌ترین جرم به سیاره ما ماه است که ما می‌توانیم آن گاه حتی در طول روز هم ببینیم. اما تصور کنید که بجای ماه یکی از سیارات دیگر منظومه شمسی به ما نزدیک بود، انگاه آن‌ها را به چه شکلی در آسمان می‌دیدیم؟ ویدئوی زیر یک تصویر سازی از سیارات دیگر منظومه شمسی در صورتی که اگر نزدیک زمین بودند به ما می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: نیرو‌هایی را بگذارید که دیدگاه تحولی دارند و مردم را به حساب می‌آورند اگر نیرویی تحول‌خواه نیست این نیرو را از جلوی پای نیرو‌های تحول‌خواه کنار بزنید تا تحول در دستگاه‌ها پا بگیرد.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. او افزود: فاصله با مردم به اسم مبارزه با ترور، خطرش از ترور بیشتر است.
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. او افزود: فاصله با مردم به اسم مبارزه با ترور، خطرش از ترور بیشتر است.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
یکی از سوالاتی که ذهن دانشمندان و مردم را درگیر کرده این است که اگر زمین مسطح بود چه اتفاقی می‌افتاد، در این گزارش تصویری مشکلات ناشی از صاف بودن زمین را می‌خوانید.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
مسعود نیلی، دستیار اقتصادی حسن روحانی گفت: دوره آقای هاشمی ۱ سال و چند ماه سمت داشتم و سر مسائلی مثل نرخ ارز مشکل داشتم و نهایتا هم آمدم بیرون و خوب هم شد که آمدم بیرون. فکر می‌کردم در دولت آقای روحانی یک دوره استثنایی پیش آمده است. رفتیم و در سیاست خارجی صحبت کردیم، امتیاز دادیم و استقلال‌مان تضمین نشد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی بدترین وضعیت مسکن را در پایتخت شاهد بودیم. اگر بنا بود رویه آقای روحانی در کشور ادامه پیدا کند همه باید از کشور فرار می‌کردند.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
معصومه ابتکار معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت روحانی می‌گوید: اگر به بقای اسلامی علاقه دارند باید این مهارت را در خودشان ایجاد کنند، این یک واقعیت است که باید بپذیرند، این جزو تحولاتی است که باید اتفاق بیفتد، قطعا باید حرف مردم را بشنوند.
ونوس حشره خوار یک گیاه گوشتخوار است که با جلب، شکار و هضم جانوران کوچک (اغلب حشرات و عنکبوتیان) تغذیه می‌کند.
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
عاملی، امام جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری در برنامه سمت خدا گفت: یک حاکم بزرگترین وصفش این است که گوش شنوا داشته باشد و تمام حرف‌ها را بشنود. اگر طوری معامله کند که مردم جرات نداشته باشند حرف بزنند با این آیه محکوم است " قُلْ أُذُنُ خَیْرٍ لَکُمْ "
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
دانشجو با بغض در جلسه پرسش و پاسخ با دهنوی نماینده مجلس گفت: «می‌گویند کسانی که الان اعتراض دارند، با کشور‌های غربی هستند؛ نه آقا شما بیا رفاه ایجاد کن، من نامردم اگر برم یک کشور دیگر»
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند وضعمان امروز بهتر بود./ در همه نامه‌های رییس بازرسی کل کشور نوشته می‌شود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟/ در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارش‌های سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمی‌توانست دفاع کند.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
سارق خودرو‌ها در شهرری به دام ماموران پلیس افتاد. او در مصاحبه خود گفت: چون کار نیست: آزاد شوم باز هم دزدی می‌کنم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ