اشغال ایران در ۲ جنگ جهانی، کمک ملکه به بقای پهلوی دوم با اجرای کودتای ۲۸ مرداد، حمایت تمام قد از عراق در جنگ تحمیلی و تحریم ایران تنها چشمه‌ای از پرونده سیاه انگلیس و الیزابت دوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میراث فرهنگی ایران شامل میراث ملموس و ناملموس طبیعی و فرهنگی دچار ضعف ها وتهدیدها، فرصت ها و نقاط قوت زیادی است. وزارت میراث فرهنگی با بررسی این نقاط، ده راهبرد را برای آن در نظر گرفته است.
یک روزنامه فرامنطقه‌ای عرب‌زبان ضمن بررسی کودتای نیجر، دلایل به انجام‌رسیدن و آثار ناشی از آن، کودتاهای پیاپی در آفریقا را میراث استعمارگران غربی در این قاره دانست.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مقوله عفاف و حجاب در اماکن تفریحی و گردشگری گفت: میراث فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب دغدغه مند است.
لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و باید کار ناتمام مربیانی سرشناس را به اتمام برساند. ماموریتی بس دشوار برای مرد اهل آستوریاس.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی گفت: وقتی از میراث‌فرهنگی سخن می‌گوئیم بازتابی از ارزش‌ها و روایتی اجتماعی از تجربه زیست فرهنگی انسان‌ها در طول تاریخ است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: میراث شهید حاج قاسم سلیمانی در انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت و پر کردن دست آنها، بیش از پیش قابل رؤیت است.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
میراث وزیر مستعفی آموزش و پرورش؛ سوالاتی داغ که باید پاسخ بیابند
یورگن کلینزمن در اولین موقعیت جنجالی خود در کره قرار گرفته است: درگیری بین مدافع ناپولی و مهاجم تاتنهام.
دولت آمریکا در نظر دارد کمک های جدیدی به اوکراین اختصاص دهد که صرف حفظ آثار فرهنگی در این کشور شود.
یحیی گل‌محمدی قصد دارد تا پایان قراردادش در پرسپولیس، تغییراتی ویژه را در این تیم اعمال کند.
یکی از شرکت‌های هواپیمایی به واسطه قراردادش با استقلال در زمان مدیریت خلیل‌زاده از این باشگاه شکایت کرده است.
شهردار تهران گفت: ۵۶ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار هستیم و به دنبال رفع آنها هستیم.
هفدهمین نشست کمیته میراث ناملموس یونسکو در حالی فردا افتتاح می شود که ایران در ۶ پرونده مشارکت داشته و در نظر دارد آنها را به صورت پرونده‌های چند ملیتی برای ثبت جهانی ارائه کند.
اصفهان-مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می‌کنیم اما همچنان این مسئله برغم دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.
پرسابقه‌ترین مدیرعامل استقلال بعد از انقلاب، بار دیگر روی صندلی مدیریت این باشگاه خواهد نشست.
مرگ ملکه انگلیس بهانه‌ای شد تا در پرونده «میراث تاریک ملکه؛ در خاندان سلطنتی انگلیس چه می‌گذرد؟» ضمن بررسی میراث الیزابت دوم نگاهی به هزارتوی خاندان سلطنتی انگلیس بیندازیم.
لحظه امیدوار کننده‌ای در تاریخ روسیه با رهبر سابق شوروی درگذشت. بسیاری از هموطنان گورباچف از آزادی‌های جدیدی که او اعطا کرده بود قدردانی می‌کردند. با این وجود، بسیاری دیگر او را مقصر هرج و مرج اقتصادی و فروپاشی امپراتوری شوروی می‌دانستند. او دوست داشت به شوخی بگوید که «صف کسانی که می‌خواستند گورباچف را به قتل برسانند طولانی‌تر از صف خرید ودکا بود».
طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس؛ میراث طبیعی مدنظر قانونگذار قرار نگرفته چون در هیچ بخش از قانون؛ واژه میراث طبیعی به کار برده نشده و عملاً مفاهیم ذیربط برای قضات قابل اجرا و استناد نشده است.
آمریکا پارسال در چنین روزی در حالی ناگزیر به ۲دهه اشغال افغانستان پایان داد که به رغم هزینه‌ای چند تریلیون دلاری، میراث شوم فقر، ترور و آوارگی را برای مردم این کشور جنگ‌زده به یادگار گذاشت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سمگا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سمگا در روزهای آینده بورس است.
آنچه به عنوان بدهی دولت در صورت‌های مالی بانک مرکزی طی سال‌های گذشته درج شده است، عمدتاَ ناشی از انتقال این ارقام به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی، آن هم در راستای تکلیف قانونی بوده، بدون اینکه استقراضی توسط دولت از بانک مرکزی صورت گرفته باشد. افزایشی که در صورت‌های مالی بانک مرکزی در سر فصل بدهی دولت، طی ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰ حاصل شده، دقیقاَ به اندازه مبلغ تنخواه قانونی استفاده شده است، که همچون سنوات گذشته، قبل از پایان سال رسماَ تسویه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ