دارنده دو نشان طلای کشتی فرنگی آسیا در آستانه چهارمین مصاف با حریف قرقیزش تأکید کرد کشتی‌گیری که مدال المپیک بخواهد اینها رقبایی نیستند که او را به چالش بکشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمع 6 مدال‌آور نوجوان ایران در مسابقات جهانی استانبول، دو کشتی‌گیر سال آینده هم قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی هستند که یکی از آنها فرصت دو طلایی شدن در این رده سنی را دارد.
دارنده مدال برنز کشتی المپیک می‌گوید که یک روز در مبارزه با حسن یزدانی از او انتقام می‌گیرد.
دارنده مدال برنز کشتی المپیک می‌گوید که یک روز در مبارزه با حسن یزدانی از او انتقام می‌گیرد.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
نایب قهرمان کشتی المپیک و رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: امیدوارم پاداش کشتی‌گیران ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک به مدال دست پیدا کردند زودتر واریز شود تا انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشند.
پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ رقابت‌های المپیک در بخش مردان قصد دارد برای پنجمین مرتبه‌ی متوالی به مدال طلای المپیک پاریس برسد تا این افتخار را به تنهایی از آن خود کند.
دارنده مدال برنز المپیک در دیدار پایانی خود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به دلیل حاضر نشدن حریف خود برنده و طلایی شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: حمایت‌ها را برای روزی که ملی پوشان وارد دهکده المپیک و یا بازی‌های آسیایی می‌شوند نگذاریم تا از آنها انتظار مدال هم داشته باشیم.
جردن باروز دارنده مدال طلای کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور در فرودگاه آیووا آمریکا با تقدیم هدیه از کشتی‌گیران ایرانی استقبال کرد.
دارنده ۱۰ مدال کشتی جهان و المپیک در حین برگزاری جام‌جهانی هدیه‌هایی برای کشتی‌گیران حاضر در مسابقات در نظر گرفته است.
دارنده 10 مدال کشتی جهان و المپیک در حین برگزاری جام‌جهانی هدیه‌هایی برای کشتی‌گیران حاضر در مسابقات در نظر گرفته است.
دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
دارنده مدال طلای سنگین وزن المپیک ۲۰۱۲ لندن معتقد است هنوز هم مبالغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز و محدود است.
کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
جردن باروز شب گذشته (جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود.
عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک از ترکیه پس از پیروزی بر امیرحسین زارع در رقابت‌های قهرمانی جهان، از حرکت نمایشی زارع پس از کسب مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱، تقلید کرد.
حسن یزدانی با برتری مقابل بوریس ماکائوف از اسلواکی به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد تا با قطعی کردن مدالش، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ این رشته در ایران شود.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک چهارم شد.
دارنده سه مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی من حضور در المپیک پاریس و کسب موفقیت در این آوردگاه بزرگ است.
حسین محمد آقایی کشتی‌گیر شایسته البرزی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران به مقام سوم مسابقات جهانی بلغارستان دست یافت.
رئیس کل گمرک ایران گفت: بر اساس ماده ۱۲ قانون امور گمرکی، مدیریت هماهنگ مرزی در مرزها باید به گمرک سپرده شود که این قانون اکنون مسکوت مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ