نخست وزیر پاکستان امروز در سخانی با تأکید بر لزوم برقراری روابط مطلوب با کشور چین گفت: خواهان صلح پایدار از طریق مذاکره با هند هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
وزیر دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان در سخنانی با تأکید بر اینکه این کشور «خواهان بروز هیچ مشکلی با ایران نیست»، تصریح کرد: به هیچ‌گونه همکاری با آمریکا نیاز نداریم.
باشگاه منچسترسیتی در ازای انتقال کایل واکر به بایرن مونیخ خواهان بنجامین پاوارد است.
نماینده دائم چین در نشست دوره‌ای سازمان ملل متحد از آمریکا و کشورهای اروپایی خواست با اجرای مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت همه تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کنند.
مورینیو خواهان خرید طارمی برای آاس رم شد
حواشی روز گذشته در محل تمرین استقلال واکنش انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران را به دنبال داشت.
برخی بازیکنان پرسپوليس طی درخواست به مدیریت خواهان مشخص شدن وضعیت پرداخت قراردادی خود شده‌اند.
رئیس دولت پیشبرد امور لبنان خواستار فشار سازمان ملل متحد بر رژیم صهیونیستی جهت پایان دادن به نقض مکرر حاکمیت لبنان از سوی این رژیم شد.
وزارت دفاع طالبان در اطلاعیه به تنش مرزی امروز در مرز ایران و افغانستان واکنش نشان داد.
قائدی خواهان قضاوت فغانی در فینال حذفی شد
وزیر خارجه اتریش تاکید کرد که با وجود درگیری در اوکراین، غرب نباید ارتباط با روسیه را نادیده بگیرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که بیانیه صادره از سوی نشست سران کشورهای عربی در جده، منعکس کننده واقعیت نیست و کشورهای متجاوز به یمن، خواهان صلح در این کشور نیستند.
دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی تاکید کرد که موضوع بازگشت سوریه به این اتحادیه محور مهم‌ترین بحث‌های مطرح شده در نشست سران عربی در جده بود.
دولت بایدن خواهان عادی سازی و روابط نزدیکتر عربستان و رژیم صهیونیستی تا پیش از پایان سال ۲۰۲۳ است.
معاون نخست‌وزیر لهستان می‌گوید نیمی از کشورهای اروپایی همانند مخالفان در این کشور خواهان بهبود روابط با روسیه هستند.
وزیرخارجه روسیه اعلام کرده که مسکو به دنبال پایان هر چه سریعتر درگیری و جنگ در اوکراین است و در این زمینه آمادگی لازم را دارد.
وزیر دفاع یونان اعلام کرد این کشور به دنبال تداوم همکاری‌ها با ترکیه است.
لیونل مسی با ژاوی صحبت کرده تا بتواند به بارسلونا بازگردد.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اصناف خواهان ثبات نرخ ارز هستند، گفت: در حال حاضر یک واحد صنفی نمی‌تواند حتی برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند.
قلعه‌نویی خواهان جذب ۳دستیار خارجی در تیم ملی شد
بازیکنان استقلال از مدیرعامل استقلال پیگیر پرداختی خود قبل از عید نوروز شدند.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
فیصل بن فرحان وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با فرانس ۲۴ عنوان کرد: ما هنوز اختلافاتی با ایران داریم که مانع دیدار من با حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران است.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ