تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی هندبال نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان، به دیدار برزیل رفت و با شکست روبرو شد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دیدار دوم خود در مرحله یک هشتم نهایی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل و تیم سوم اروپا واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی را با شکست مقابل تیم عربستان پشت سر گذاشت.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با تیم جونیور چین دیدار دوستانه‌ای برگزار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با تیم جونیور چین دیدار دوستانه‌ای برگزار کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران آخرین دیدار خود را در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان برابر لهستان میزبان واگذار کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه پرافتخارترین تیم جهان رفت و برابر این تیم مغلوب شد.
تیم ملی هندبال در دومین دیدار از دور دوم ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف قدرت دوم دنیا فرانسه رفت و در نیمه نخست ۱۴ بر ۱۸ بازی را واگذار کرد و در نهایت با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ تن به شکست داد.
تیم ملی هندبال ایران در پنجمین بازی خود در جریان مسابقات قهرمانی جهان برابر فرانسه پرستاره شکست خورد.
تیم ملی ایران در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.
تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار از مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی جهان مقابل اسلوونی شکست خورد.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
صعود تیم ملی هندبال کشورمان به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با توجه به شکست شیلی برابر مونته‌نگرو، قطعی شد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم مونته نگرو رفت و با اختلاف سه گل نتیجه را به شگفتی ساز قاره اروپا واگذار کرد.
تیم ملی هندبال ایران با شکست مراکش در آخرین بازی تورنمنت چهارجانبه لهستان به استقبال اولین بازی در مسابقات قهرمانی جهان مقابل شیلی رفت.
ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل بلژیک به میدان رفتند.
تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی هندبال نوجوانان با شکست برابر تیم مقتدر کره جنوبی نایب قهرمان مسابقات آسیا شد و سهمیه دیدارهای جهانی را از آن خود کرد.
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران، در گفتگو با "ورزش سه" شرایط این تیم پیش از دیدار فینال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی را تشريح کرد.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان مسابقه خود را برابر تیم قدرتمند رومانی واگذار کرد تا در ادامه رقابتها برای رتبه پانزدهمی بجنگند.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان دومین مسابقه خود درمرحله میانی رقابت های قهرمانی جهان را برابر دارنده یک طلا و عنوان چهارمی دوره قبل این دیدارها واگذار کرد.
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان در مسابقات جهانی مقابل مقدونیه شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ