صعود تیم ملی هندبال کشورمان به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با توجه به شکست شیلی برابر مونته‌نگرو، قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار خود در تورنمنت پیک را به سودان واگذار کردند.
تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
شکست منچستریونایتد مقابل تاتنهام بدون هری‌کین
شکست عجیب استقلال مقابل حریف لیگ دویی
تراکتور شکست خورد و شب سختی را در یادگار گذراند اما می توان فهمید که این باخت برای برخی بازیکنان تلخ تر بود.
سیتی در شکست مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد، به وضوع نبود ایلکای گوندوگان را حس کرد و پپ باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.
عبدالله ویسی در حالی هدایت نفت در فصل جدید را بر عهده دارد که به شکلی خیره کننده تیمش را در لیگ برتر نگه داشت.
تیم ملی والیبال بلغارستان به شکلی غیر منتظره مقابل آلمان شکست خورد.
میلوناریوس هفته گذشته و در فینال آپرتورا، به شکلی دراماتیک و در ضربات پنالتی اتلتیکو ناسیونال را شکست داد تا ۴ سال بعد از آن ویدیوی معروف، این‌بار کلیپ اشک‌های آلبرتو گامرو در فضای مجازی دست‌به‌دست شود.
‌قرار گرفتن هشت کشور آمریکای لاتین شامل ونزوئلا، کوبا، بولیوی، شیلی، آرژانتین، کلمبیا، نیکاراگوئه و برزیل به اردوگاه چپ، آشکارا از شکست راهبرد آمریکا در حیاط خلوت خود نشان دارد.
پا‌های رومی؛ پا‌هایی هستند که طول انگشت دوم و سوم با هم برابر است. در پا‌های شبه‌رومی؛ طول انگشت دوم و انگشت شست از دیگر انگشتان بلندتر است. در مدل پای یونانی؛ طول انگشت دوم از انگشت شست و سایر انگشتان بلندتر است. در افراد دارای پای مربعی نیز همه انگشتان پا هم‌اندازه هستند.
هندبالیست ملی پوش کشورمان گفت: هر چند شیلی را شکست دادیم اما کارمان برابر مونته نگرو و اسپانیا بسیار سخت است.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: عقیده دارم که می‌توانیم به دور بعد مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم وگرنه هدایت تیم ملی را به عهده نمی‌گرفتم.
سناریوی دوم برای شکست روسیه شامل شکست در بحبوحه تشدید تنش است. کرملین به شکلی پوچ انگارانه به دنبال طولانی کردن جنگ در اوکراین است و درعین‌حال کمپین اقدامات خرابکارانه ناشناخته را در کشورهای حامی کی‌یف و خود اوکراین آغاز کرده است. در بدترین حالت، روسیه می‌تواند دست به انتخاب گزینه حمله هسته‌ای به اوکراین بزند.
تیم ملی هندبال ایران با شکست مراکش در آخرین بازی تورنمنت چهارجانبه لهستان به استقبال اولین بازی در مسابقات قهرمانی جهان مقابل شیلی رفت.
عباس‌تبار در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. یک دوره شیمی درمانی انجام دادم و الان در دوره استراحت هستم و ده روز بعد، باید دوره دوم شیمی درمانی را انجام بدهم. چهار دوره شیمی درمانی دارم و پس از آن عمل می‌کنم و بعد از عمل هم دوباره چهار دوره شیمی درمانی دارم.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: روی کاغذ می‌توانیم شیلی را در مسابقات جهانی شکست دهیم.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان گفت: روی کاغذ می‌توانیم شیلی را در مسابقات جهانی شکست دهیم.
جایگاه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تیم ملی کشورش با خطر جدی روبرو است.
هاجیمه موریاسو پس از شکست مقابل کرواسی به شکلی ویژه از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
احمد زیدآبادی نوشت: آیا تیم آمریکا به دلیل تعلقش به کشور و ملت آمریکا، خدا آن را دوست دارد؟ با این حساب هر چیزِ دیگری هم که متعلق به کشور و ملت آمریکا باشد، باید خدا آن را دوست بدارد! اما بعید است خدا همه چیز آمریکایی‌ها را دوست داشته باشد وگرنه باید در همۀ صحنه‌های جهانی و داخلی بلااستثناء پیروز می‌شدند در حالی که همین اخیراً شاهد بودیم ارتش مجهز آن‌ها در برابر لشکر بی بار و برگ طالبان شکست خورد و به آن شکلی که در رسانه‌ها نشان داده شد، خاک افغانستان را ترک کرد.
هواداران اورتون که بعد از شکست امروز مقابل بورنموث از بازیکنان‌شان ناراضی بودند اعتراض خود را به شکلی خاص به الکس ایووبی، هافبک این تیم، نشان دادند.
رئیس جمهور شیلی پس از شکست همه پرسی قانون اساسی برای انجام اصلاحات مورد نظر خود، کابینه این کشور را تغییر اساسی داد.
خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی، که در جریان شکست تیمش مقابل لیورپول در کامیونیتی شیلد تک‌گل سیتی را به ثمر رساند از لیورپول ستایش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ