تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم مونته نگرو رفت و با اختلاف سه گل نتیجه را به شگفتی ساز قاره اروپا واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار خود در تورنمنت پیک را به سودان واگذار کردند.
تیم ملی بسکتبال ایران سومین دیدار خود در رقابتهای کاپ آسیا برابر اندوزی را با شکست پشت سر گذاشت.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم برزیل در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب رتبه پانزدهم و شانزدهم یک مسابقه دیگر پیش رو دارد.
تیم والیبال دانشجویان ایران در مسابقات یونیورسیاد با شکست مقابل چین در جایگاه چهارم قرار گرفت.
تیم والیبال دانشجویان ایران نخستین بازی خود در یونیورسیاد دانشجویان جهان را برابر تیم قدرتمند جمهوری چک واگذار کرد.
نخستین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان مقابل روسیه با برتری میزبان به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کوبا تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کانادا تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.
تیم ملی والیبال ایران در ستهای اول و دوم بازی خود مقابل فرانسه در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نخست بازی با ازبکستان شکست خورد.
نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قطر تن به شکست دادند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه پرافتخارترین تیم جهان رفت و برابر این تیم مغلوب شد.
صعود تیم ملی هندبال کشورمان به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با توجه به شکست شیلی برابر مونته‌نگرو، قطعی شد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی از تورنمنت چهارجانبه ژاپن برابر تیم میزبان شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
تیم ملی والیبال ایران دیدار خود برابر لهستان در جام واگنر را واگذار کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل ژاپن را واگذار کرد.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان دومین مسابقه خود درمرحله میانی رقابت های قهرمانی جهان را برابر دارنده یک طلا و عنوان چهارمی دوره قبل این دیدارها واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ