تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
قزوین- مربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: شرایط لیگ یک را درک می‌کنیم و با احترامی که برای سایر رقیبان قائل هستیم فقط برای پیروزی و ۳ امتیاز به مصاف استقلال خوزستان خواهیم رفت.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.
امید لطیفی در مصاف برابر صنعت نفت آبادان به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و بلافاصله موفق به کسب یک پنالتی شد.
مهدی تارتار ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر سپاهان مشخص کرد.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
دو تیم فوتبال تراکتور و نساجی با هدف رسیدن به رتبه پنجم جدول رده بندی، به مصاف هم رفته اند.
در آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر، تیم های مسی لیگ در دربی استان کرمان به مصاف هم می روند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب پیروزی برابر تیم منتخب جهان به دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا راه یافت و برای کسب قهرمانی، حریف میزبان شد.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
رسول کربکندی درباره مصاف تیم های ملی ایران و آمریکا شناخت دو تیم از یکدیگر را علت سختی این بازی دانست.
ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه با دبل در مصاف با دانمارک خودش را به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان آقای گلی مسابقات جام جهانی مطرح کرد.
بازیکنان تیم ملی آمریکا از کسب یک امتیاز مقابل ولز رضایت دارند و بازی بعدی مقابل انگلستان را مهمترین دیدار خود می‌دانند.
بازیکنان تیم ملی آمریکا از کسب یک امتیاز مقابل ولز رضایت دارند و بازی بعدی مقابل انگلستان را مهمترین دیدار خود می دانند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
شاگردان سید مهدی رحمتی برای کسب اولین پیروزی خانگی، به مصاف ملوان انزلی می روند.
گیسا بایبوردی نماینده تیراندازی با کمان کشورمان در فینال کامپوند به مصاف یشیم بوستان بوکار از ترکیه رفت و با نتیجه۱۴۶ بر ۱۴۲ پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان مسابقه خود را برابر تیم قدرتمند رومانی واگذار کرد تا در ادامه رقابتها برای رتبه پانزدهمی بجنگند.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امروز برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهم مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم رومانی خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ