هشتم شهریور روز مهمی در این فصل از رقابت‌های فوتبال ایران است؛ روز بسته شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
سرمربی استقلال مدعی شد آنها تنها تیمی هستند که قوانین مربوط به سقف قرارداد را رعایت می کنند.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
باشگاه سپاهان رضایت‌نامه قرضی وینگر تکنیکی خود را به طور مشروط صادر کرد.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
سعید خودش رضایتنامه اش را از باشگاه دانمارکی خواهد گرفت و برای مذاکره به ایران می‌آید. قطعا بجز استقلال و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم برای جذب عزت‌اللهی هجوم خواهند برد.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
پرسپولیس آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد میزبان مازندرانی‌اش را شکست داد و فاتح گرانترین لیگ تاریخ فوتبال ایران شد. سپاهان با تیمی کهکشانی مقامی بهتر از نایب قهرمانی کسب نکرد. تیم مس کرمان نیز بهمراه مسجدسلیمان سقوط کرد
پرسپولیس آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد میزبان مازندرانی‌اش را شکست داد و فاتح گرانترین لیگ تاریخ فوتبال ایران شد. سپاهان با تیمی کهکشانی مقامی بهتر از نایب قهرمانی کسب نکرد. تیم مس کرمان نیز بهمراه مسجدسلیمان سقوط کرد
هواداران تیم فوتبال تراکتور قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان در لیگ برتر را پاک ندانستند و به این دو تیم اتهام زدند.
مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بیش از همه تیمها خودش را پیشکسوت سپاهان می‌داند و همچنان شانس زیادری برای قهرمانی تیم سابقش قائل است.
در حالی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند، تراکتور راه دیگری را می‌رود و برنامه متفاوتی را پیش می‌برد.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
با این نتیجه سپاهان 52 امتیازی باقی ماند و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایستاد. پرسپولیس نیز با 51 امتیاز در تعقیب سپاهان و استقلال قرار دارد.
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
پرسپولیس در هفته‌ای که استقلال، سپاهان و تراکتور حریفان خود را شکست دادند، در اهواز به تیم فولاد خوزستان باخت تا اختلاف در صدر جدول کاهش یابد و جذاب شود
دور سوم تمرینات تیم ملی به منظور ارزیابی فنی بعد از ظهر امروز با حضور بازیکنان پرسپولیس، سپاهان و تراکتور آغاز شد.
برتری پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در هفته نهم باعث شد صدر جدول بین سرخابی‌ها باقی بماند و گل‌گهر با دومین باخت به رده چهارم سقوط کند
کاوه رضایی با عقد قرارداد رسمی به جمع سرخپوشان تبریزی ملحق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ