دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ياسين يزدى تنها فيناليست ايران در شب پايانى مسابقات جهانى كشتى فرنگى جوانان به مدال نقره رسيد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
پرونده سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یکی از عمارت های خاص تهران و با حضور چهره های مطرح بسته شد.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از حضور و گلزنی لیونل مسی در این تیم بسیار خوشحال است.
عقیل کعبی با عقد قراردادی رسمی در لیگ بیست و سوم با پیراهن استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.
دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش‌بال» پلیس خبر داد.
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
شب آخر لالیگا: بارسا باخت، والنسیا ماندنی شد
تغییرات گسترده‌ای که در یوونتوس در راه است باعث شده که امشب به آخرین شب حضور بسیاری در این تیم تبدیل شود.
از نخستین شهرآورد برگزارشده در ورزشگاه آزادی، دقیقا نیم قرن می‌گذرد و این استادیوم همچنان گزینه اول برای میزبانی مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران است.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
ادواردو بووه در نیمه نهایی لیگ اروپا با گل حساسی که به بایر لورکوزن زد، ورود باشکوهی به عرصه بزرگان داشت.
بعد از قهرمانی شاگردان لوچانو اسپالتی یک میهمانی خیابانی باشکوه و حماسی در شهر ناپل برپا شد.
شامگاه گذشته در آخرین شب قدر ده‌ها هزار فلسطینی حضور باشکوهی در مسجدالاقصی داشتند.
زمان رونق جاده ابریشم، هنگام شب بر فراز این برج خشتی، آتش زیادی برمی‌افروختند تا بازرگانان جاده ابریشم و مسافران ری که از خراسان می‌آمدند مسیر خود را گم نکنند و به کمک نور این آتش در تاریکی شب راهشان را به راحتی پیدا کنند. در این مواقع این بنای باشکوه مانند چلچراغی می‌درخشید و راه را برای رهگذران و گمشدگان روشن می‌کرد.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
کاروان تیم ملی فوتبال آرژانتین در میان استقبال باشکوه و تاریخی مردم بوئنوس آیرس وارد آرژانتین شدند.
شب باشکوه دوحه برای میزبان چندان خوش‌یمن نبود و شکست مقابل اکوادور، امید آن‌ها برای صعود به مرحله بعد را کمرنگ کرد.
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسکو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسکو و برابر سلتیک به میدان می رود.
رئال مادرید فردا شب از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان سلتیک گلاسگو است. این اولین بار نیست که رئال در شهر گلاسگو و برابر سلتیک به میدان می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ