اهواز- سازمان منطقه آزاد اروند که روزگاری قرار بود طعم شیرین توسعه را به مردم آبادان و خرمشهر بچشاند به نظر می‌رسد از ریل توسعه خارج شده است و نیاز به دگرگونی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «مردم واقعا در عذاب هستند. منزلی که من در یکی از روستاهای قشم ساکن هستم 60 روز یکبار آب لوله کشی‌اش وصل می‌شود. در وضعیت فوق تنشی هستیم. خیلی بدتر از سیستان که سروصدا کردند و خیلی بدتر از خوزستان که احشامشان آب نداشتند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس تشکیل می‌شود.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد از تمایل عراق برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد و گفت: نخستین منطقه آزاد مشترک ۲ کشور تا پایان سال عملیاتی می‌شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند انتظار می‌رود عملکردش به گونه‌ای باشد که چارت این سازمان سیاسی نشود چون رسالت این سازمان فعالیت‌های سیاسی نیست.
معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه انتصاب «علی زارعی» به‌جای «علی شمخانی» در هیأت مدیره منطقه آزاد اروند را ابلاغ کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار رسیدگی به وضعیت اسفناک و درجازدگی سازمان منطقه آزاد اروند را دارند.
کرمان - وزیر جهاد کشاورزی از راه اندازی منطقه آزاد کشاورزی در جنوب کرمان خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: واگذاری اماکن ورزشی در منطقه آزاد اروند به ادارات ورزش و جوانان آبادان و خرمشهر سبب توسعه ورزش و حمایت بیشتر از ورزشکاران این منطقه می‌شود.
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: باقی مانده ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار اعطای حق رأی هیئت‌های ورزشی منطقه آزاد ارونددر مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی شد و گفت: قوانین مناطق آزاد باید به طور یکسان وعادلانه اجرا شود.
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مرحله پایانی عملیات تخریب باقی مانده سازه متروپل آبادان روز پنجشنبه آغاز شد.
اهواز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طرح تعویض پلاک‌ خودروهای قدیمی منطقه آزاد اروند به پلاک ملی منطقه اروند در دستور کار پلیس است.
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: به منظور تخریب نهایی باقی‌مانده ساختمان متروپل آبادان، محدودیت ترافیکی به مدت ۱۰ روز از امروز، ۶ آذرماه در خیابان‌های اطراف این ساختمان اعمال شد.
سرپرست فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.
آبادان- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: درآمدهای سازمان منطقه آزاد اروند صرف امور عمرانی در خرمشهر نمی‌شود و این موضوع باعث گله‌مندی مردم شده است.
نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه مقصر اصلی ریزش مجدد ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است، گفت: وقتی مجددا ساختمان متروپل ریزش می‌کند و یک نفر جانش را از دست می‌دهد یعنی کارفرما هیچ نظارتی بر ایمنی عملیات تخریب نداشته و قطعا مقصر اصلی است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مقصر اصلی ریزش مجدد بقایای ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است.
معاون اول رئیس‌جمهور در دومین مجمع اقتصادی خزر ضمن ارائه چندین پیشنهاد خواستار تشکیل منطقه آزاد مشترک کشورهای ساحلی خزر شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: انتظاراتی که از منطقه آزاد اروند می‌رفت تاکنون محقق نشده است و امید می‌رود که دولت سریع وضعیت منطقه آزاد اروند را ساماندهی کند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: انتظاراتی که از منطقه آزاد اروند می‌رفت تاکنون محقق نشده است و امید می‌رود که دولت به طور سریع وضعیت منطقه آزاد اروند را ساماندهی کند.
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه نیز در این رابطه اعلام کرد: به دنبال بسته شدن مرز بین المللی شلمچه، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر سه هزار نفر از زائرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.
گرمی-رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تاکنون تصمیم گیری قطعی در مورد منطقه آزاد و محدوده آن انجام نشده است.
آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: به عنوان شهروند و فوتبالی خیری از سازمان منطقه آزاد اروند ندیده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ