بررسی ها نشان می دهد اگر چه ورود دلار به عرصه خرید وفروش ملک و اجاره واحدهای مسکونی وجاهت قانونی ندارد اما مالکان واحدهای مسکونی در برخی از مناطق تهران تنها با دلار معامله می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در خصوص پول‌های بلوکه شده ایران در عراق به صورت مستقیم توافقاتی انجام شده است که بتوانیم نزدیک به ۸ میلیارد دلار پول بلوکه شده‌ای را که در عراق داریم، آزاد کنیم. روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در عراق و کره جنوبی روان شده است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: اعضای اتحادیه مجالس آسیایی با مشارکت در حوزه «حسابرسی گردوغبار» در مقوله مدیریت، کنترل و کاهش مخاطرات زیست محیطی ناشی از آن همکاری کنند.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد اما تصور می کند او امروز قراردادش را امضا کند.
در سفر رئیس میز کشور افغانستان سازمان توسعه تجارت ایران به افغانستان توافقات مهمی در جهت توسعه روابط تجاری میان ایران و افغانستان صورت گرفت.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان در بدو ورود به فرودگاه سن پترزبورگ روسیه ازپیگیری توافقات درحوزه کریدوری وکلیه بخش‌های حمل و نقلی بامحوریت کریدور شمال به جنوب و مذاکره برای تحقق حمل و نقل خبر داد
وزیر راه و شهرسازی کشورمان در بدو ورود به فرودگاه سن پترزبورگ روسیه ازپیگیری توافقات درحوزه کریدوری وکلیه بخش‌های حمل و نقلی بامحوریت کریدور شمال به جنوب و مذاکره برای تحقق حمل و نقل خبر داد
قزوین- قائم مقام باشگاه شمس آذر قزوین از توافقات اولیه باشگاه با سعید دقیقی برای ادامه کار در فصل آینده خبر داد و گفت: سعید دقیقی لیست بازیکنان مد نظر خود برا به باشگاه ارائه کرده است.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی از حصول توافقات قابل توجه میان ایران و آژانس انرژی هسته ای خبر داد.
در حالی که طی روز‌های گذشته همه توجهات به توافق ایران با عربستان و سفر‌های گشایشگر به امارات و عراق معطوف بود، به صورت همزمان توافقات قابل توجهی نیز طی گفتگو‌های فشرده میان ایران و آژانس در تهران حاصل شدکه در زمان مناسب اطلاع‌رسانی میشود.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
گروسی افزود که دستیابی به این امر بسیار مهم خواهد بود، زیرا به آژانس اجازه می‌دهد تا یک مبنای جدیدی را در صورت ازسرگیری اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام، ایجاد کند. مدیرکل آژانس اضافه کرد: اکنون مشتاقانه منتظر بحث‌های فنی بعدی و اجرای سریع و کامل تضمین‌های ایران و بیانیه مشترک من و معاون رئیس جمهور اسلامی هستم.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به اینکه مذاکرات و توافقات ایران و چین توسط غربی‌ها رصد می‌شد، تأکید بر آن است که مفاد این توافقات محرمانه باشد تا فرایندهای آن وارد فاز اجرایی شود
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
مذاکرات تهران و واشنگتن بر سر آزادی زندانیان دو معنای خوش‌بینانه و بدبینانه دارد. معنای بدبینانه آن به در دسترس نبودن برجام بازمی‌گردد.
نخست وزیر سوئد امروز اعلام کرد: استکهلم پنجشنبه هفته جاری درباره توافقات با ترکیه در ارتباط با پیوستن به ناتو تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.
سفیر اسبق ایران در چین گفت: اروپا و آمریکا از این سفر ناراضی هستند و علتش هم این است که طبیعتاً زمینه‌های همکاری و توافقات گسترده بین ایران و چین و امکانات دو طرف برای مبادله و تعامل زیاد است.
وزیر راه و شهرسازی همراه با برخی از اعضای کابینه به چین سفر کرده است؛ از جمله موضوعاتی که قرار است در این سفر مورد توافق قرار گیرد احیای راه ابریشم است.
اوکراین بسیاری از قراردادهای نظامی خود با بلاروس را به صورت یکجانبه فسخ کرد.
در سال 2022 تحولاتی در منطقه و جهان در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط رخ داد که از آن می توان به عنوان شکست عملی توافقات آبراهام یاد کرد.
به نظر می رسد سفر اخیر رئیس جمهور چین به عربستان سعودی و استقبال گرم مقامات عرب از وی تنها در حد دیدارهای روتین باقی نمانده و پیام هایی را برای واشنگتن مخابره کرده است.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی درباره امضای توافقات جدید عادی سازی روابط با کشورهای دیگر در منطقه، ابراز امیدواری کرد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه توافقات تجاری با اندونزی، پاکستان، ترکیه و ... در حال انجام و احیا است، گفت: با اصلاح روابط توانستیم ارز را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت در منطقه مبادله کنیم.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه توافقات تجاری با اندونزی، پاکستان، ترکیه و ... در حال انجام و احیا است، گفت: با اصلاح روابط توانستیم ارز را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت در منطقه مبادله کنیم.
مدیرعامل این استارت‌آپ: ما زیست توده چوبی را به بستری تبدیل می‌کنیم که روی آن قارچ رشد می‌کند. این زیست توده می‌تواند هر چیزی همانند خاک اره، بقایای چوب باقی مانده از شرکت‌های فرآوری چوب یا زیر بوته‌های جنگلی باشد. در هر صورت، برای محصول نهایی ما، نیازی به قطع درخت نیست. این قارچ‌ها روی آن بستر‌ها پیوند زده می‌شوند، رشد می‌کنند و در نهایت به محصولی مبتنی بر قارچ تبدیل می‌شوند که تقریبا محتوای پروتئینی مشابه گوشت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ