جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد؛ آن ها برنامه شان را برای توسعه و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
دیدار نماینده تهران و رفسنجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: باید سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در قانونگذاری و ریل گذاری باید مورد توجه ما باشد.
مربی بدنساز تیم ملی با سفر به بندر انزلی، تماشاگر ویژه دیدار ملوان و مس رفسنجان خواهد بود.
مهار لحظه آخری دروازه‌بان مس رفسنجان در دربی مسی‌ها شاید منجر به سقوط نماینده کرمان شود.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشور‌ها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.
نماینده اسبق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی درگذشت.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بند ناف اقتصاد خود را از دلار جدا کنیم، چرا که تا زمانی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد، اقتصادمان پا نمی‌گیرد.
چند روز بعد از این اظهارات، نماینده رفسنجان اما با ادبیاتی ملایم‌تر در قبال واکنش‌هایی که به عبارت «باید هزینه بی‌حجابی را بالا برد» گفت که مساله اصلی اجرای قانون حجاب و عفاف است و البته قرار نیست حساب بانکی کسی مسدود شود.
بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه طرح عفاف و حجاب از دو هفته آینده اجرا خواهد شد، گفت: این نماینده خارج از مجلس شورای اسلامی و در شهر قم اظهارنظری درباره طرح حجاب و عفاف داشته است.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای نتیجه دیدار هفتم ششم دو تیم مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان را سه بر صفر به سود نماینده مشهد اعلام کرد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
حامد لک که مثل تعدادی از بازیکنان فوتبال، در پی مرگ مهسا امینی با مچ‌بند مشکی در زمین مسابقه حاضر می‌شد، حالا باید به جرم بستن نوار مشکی روی دستش توضیح بدهد؛ البته اگر شانس بیاورد و از سوی باشگاه مس رفسنجان، با توجه به صحبت‌هایی که نماینده مجلس این شهر مطرح کرده، با محرومیت یا جریمه روبه‌رو نشود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
یک نماینده مجلس مدعی شد: فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صددکشتن او برمی‌آید، اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!
سایت آنالیزی یازده نام برترین‌‌های آماری هفته چهارم لیگ در کنش‌های مختلف دفاعی و هجومی را منتشر کرد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز عُمر دولت یک ساله نشده است و نباید پشت دولت را خالی گذاشت و با حرکات نمایشی و پوپولیستی دل مردم را خالی کرد.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ