سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۱۶ هزار و ۴۴ نفر از متقاضیان حضور در انتخابات مجلس در سایت وزارت کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
به طورکلی یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در نوبت دوم کنکور امسال ثبت نام کردند که ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ داوطلب ( ۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ داوطلب (۳۹ درصد) مرد بوده‌اند.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
پیش ثبت نام نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات از ۱۵ مرداد با دستور وزیر کشور آغاز می‌شود، گفت: پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۱۶ تا ۲۲ مرداد و از طریق پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از روز یکشنبه ۱۵ مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس می‌بایست از دوشنبه ۱۶ تا یکشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری، از ساعت ۸ تا ۱۸ عصر در پنجره واحد وزارت کشور ثبت نام کنند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۶۰۰۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تقدیم شد. ۷۰ هزار نفر در در سایت ثبت نام کردند و مشمول این طرح شدند.
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
کریستیانو رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب امشب پرتغال مقابل ایسلند، تنها بازیکن مرد تاریخ فوتبال لقب گرفت که به رکورد ۲۰۰ بازی ملی رسید؛ پیش از شروع بازی از این ستاره تیم ملی پرتغال تجلیل شد.
پوکر مهدی طارمی در استادیوم 22 ژوئن فامالیسائو نام او را وارد کتاب تاریخ و آمارهای ماندگار باشگاه پورتو کرده است.
«ملک ثابت» نام عمارتی است که سبک معماری آن به سبک سنتی «گودال‌باغچه» است. در این معماری، بخش بیشتری از مجموعه به باغ اختصاص داده می‌شود و برای دسترسی آسان‌تر به همه قسمت‌های باغ، بنای خانه در مقایسه با کف حیاط سه و نیم متر پایین‌تر ساخته می‌شود. این خانه با قدمتی از دوره صفوی در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۸۷ با شماره ۲۴۴۲۹ در فهرست مجموعه آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
فاطمی امین در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های داخلی را آغاز خواهیم کرد. این ثبت نام نیز مثل مرحله اول به شکل نوبت دهی خواهد بود و همه متقاضیان طبق نوبت دهی خودرو دریافت می‌کنند.
وزیر صمت از آغاز انعقاد قرارداد تحویل خودروهای ثبت نام شده خبر داد و گفت: ۱۶ اردیبهشت مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود و علاوه بر آن در نیمه دوم سال فروش قسطی نیز خواهیم داشت.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
فاطمی امین وزیر اقتصاد گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بیست وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه خبر داد.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه ۱۱ مهر آغاز شد و به مدت ۶ روز یعنی تا پایان روز شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه تمدید شد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
شرکت راه آهن از راه‌اندازی چهار رام قطار مسافری به طور فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد خبر داد و اعلام کرد ثبت نام این قطارها از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن تشریح جزئیات سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو، گفت: ثبت نام در قرعه کشی از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز می شود و ۳ روز هم ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ