اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال مشارکت مردمی در حوزه تعاون ۴۴ هزار میلیارد تومان بود که برای افزایش سهم تعاون گران در بخش درآمد ناخالص ملی به ۲۹۰ همت نیاز است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام ۱۶ هزار و ۴۴ نفر از متقاضیان حضور در انتخابات مجلس در سایت وزارت کشور خبر داد.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
از بین بیش از ۸۰ هزار فردی که در ماه می‌ شغل خود را از دست داده‌اند، حدود ۳۹۰۰ مورد به هوش مصنوعی ارتباط داده شده است.
اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط داشتیم که ۴۴ هزار نفر آن‌ها تأیید نهایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از رسیدگی و کشف ۷۷ هزار فقره پرونده سرقت و دستگیری ۴۴ هزار سارق در طرح ویژه سرقت خبر داد.
مقامات جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک همکاری و کنترل مسائل مرتبط با جنگ اوکراین می‌گویند که از آغاز تشدید تنش‌ها در دونباس، حدود ۴هزار و ۵۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از شهر کانتینری مستقر در آدیامان بازدید کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد. دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ناسیونالیست ترکیه، اردوغان را در این بازدید همراهی کرد. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب این کشور به ۴۴ هزار ۳۷۴ نفر رسیده است.
شمار قربانیان زمین لرزه در ترکیه از ۴۱۰۰۰ نفر عبور کرد.
مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) پیشتر بامداد جمعه، شمار قربانیان زلزله در جنوب این کشور را ۳۸ هزار و ۴۴ نفر کشته اعلام کرد. این مرکز افزود که در این زمین لرزه تا بامداد روز جمعه بیش از ۱۰۸ هزار نفر نیز زخمی شدند.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی، نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی را رقم زده است.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مطابق روش‌های آماری تخمین زده می‌شود که ۵۲هزار و ۷۱۴ نفر در کشور مبتلا به HIV هستند، گفت: کل موارد ثبت شده از ابتدا تا کنون ۴۴هزار و ۷۶۲ نفر بوده است که مرگ ۲۱هزار و ۵۵۰ نفر آن‌ها ثبت شده است و ۵هزار و ۶۹۵ نفر نیز در یکسال گذشته برای دریافت خدمات به مراکز ارائه دهنده خدمت مراجعه نکرده‌اند.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴هزار نفر اضافه شود.
در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۷۹۱ داوطلب از طریق رشته‌های با آزمون و بیش از ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر در آئین گشایش نمایشگاه«اشغال ایران، فرجام دیکتاتور» گفت: در دوره رضاخان، ۴۴ هزار سند ملکی توسط او غصب شد، به‌طوری‌که هفت کیلومتر قبل و بعد از گرگان متعلق به او بود.
فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی تنها گروه صف بسته برای مهاجرت به قاره سبز و امریکا نبودند. طبق آمار‌های رسمی، تعداد دانشجویان ایرانی در خارج از کشور در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹، از حدود ۴۴ هزار نفر به بیش از ۵۹ هزار نفر افزایش یافت و در سال ۲۰۱۹، کشور ایران از بابت دانشجو فرستی، بین ۲۴۱ کشور جهان به رتبه ۱۹ رسید.
رییس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: در اثر سیلاب اخیر چهار هزار و ۱۵۱ خانه روستایی به طور کامل تخریب و ساکنان بیش از ۶۰ روستا در پناهگاه‌های موقت اسکان داده شدند.
۴۴ هزار تُن محموله‌ یک فروندکشتیِ بزرگ حامل گندم که هفته گذشته در بندر اقیانوسی شهید بهشتی چابهار پهلو گرفته بود، تخلیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ