دانشگاه شیراز، پژوهشگاه دانش های بنیادی و دانشگاه تهران در نظام رتبه بندی نیچر ایندکس رتبه اول تا سوم در میان مراکز آموزشی و تحقیقاتی ایران را کسب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
جدیدترین رنکینگ جهانی پس از پایان فیفا دی اخیر اعلام شد که نکته جالب، نحوه حفظ رتبه نخست توسط آرژانتین است.
با اعلام رسمی رنکینگ فیفا، تیم ملی ایران به رتبه بیست و دوم جهان صعود کرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
اکانت رسمی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که عبدالله المعیوف دروازه بان الهلال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه بان الهلال با ۲۵ کلین شیت، خالد عیسی اماراتی و کلود امین قطری با امتیاز ۱۸ کلین شین در رده‌های بعدی قرار گرفتند. علیرضا بیرانوند نیز با ۱۵ کلین شیت در رتبه سوم قرار دارد.
با اعلام رده بندی جدید تیم های آسیایی، پرسپولیس و استقلال در جمع 10 تیم برتر آسیا قرار دارند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رتبه بندی کیفی اپراتورها به زودی اعلام می‌شود.
منابع عمانی اعلام کردند که هیثم بن طارق سلطان عمان یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کند.
جایگاه چهار بانوی ملِ‌پوش اسکی ایران در بخش مارپیچ کوچک در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دستورالعمل رتبه بندی امتیازات ارزشیابی مطالعات بزرگ همگروهی آینده نگر (کوهورت)، با هدف افزایش شفافیت و امکان صحت سنجی اطلاعات مورد بازبینی قرار گرفت.
تنها نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در رتبه نخست تیم‌های ایرانی در رده‌بندی جهانی قرار دارد.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که یک هیئت امنیتی بلندپایه برای نظارت مستقیم بر روند بازاستقرار یگان های نظامی به استان دیالی رفت.
رتبه‌بندی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و دانشکده ­های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام شد.
سایت فورفورتو فهرست 50نفره بهترین مربیان دنیا را اعلام کرد. رتبه اول این فهرست در اختیار پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، است.
طبق گزارش اسپید تست ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی ۹ پله رشد کرده است.
در ماده تفنگ ۵۰ متر درازکش قهرمانی جهان مصر پوریا نوروزیان در رده پنجاه و دوم ایستاد.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
رئیس پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد: بر اساس آمار پلیس بین الملل، در کشف جرائم جنایی، پلیس اگاهی ما رتبه اول را دارد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ