مهسا جاور با کسب جایگاه اول در فینال D روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بانوان مسابقات روئینگ قهرمانی جهان، در رتبه نوزدهم جهان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست
پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی طی ماه‌های گذشته، سبب افزایش نقش این فناوری به عنوان یک نیروی تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف شده است و حوزه نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تیم ملی وزنه‌برداری دختران نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه سوم و چهارم ایستاد.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد، ایران در خرداد ماه با حفظ جایگاه هفتم تولید فولاد در جهان، ۳.۲ میلیون تن تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷.۴ درصد رشد را نشان می دهد.
بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در ۷۰ سال اخیر غیرنظامیان را هدف قرار داده و تسلیحات نامتعارف از سلاح‌های بیولوژیک گرفته تا اورانیوم ضعیف‌شده و بمب اتم،از آمریکا بزرگترین جنایتکارجنگی جهان ساخته‌است.
پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه بایرلورکوزن مهاجم جدید به خدمت می‌گیرد.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد.
معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICTگفت: ظرفیت‌های بالایی از نظر دانش و مهارت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری در کشور وجود دارد.
زارع‌پور گفت: مرجعی به نام اسپیدتست وجود دارد که برای آمریکایی‌هاست و نه من. براساس دیتای موجود در این پایگاه، سرعت اینترنت سیار در ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ مگابیت بر ثانیه بوده و الان به ۳۵ مگابیت رسیده است. ما کشور ۶۵ از بین ۱۹۰ کشور هستیم.
پوربابایی با تاکید بر اینکه گشت ارشاد در قوانین جایگاهی ندارد و برخورد نیروی انتظامی یک راهبرد مبتنی بر مقابله و معارضه است، اظهار کرد: «همگان می‌دانند که یک برخورد بسیار مهمی که توسط یک سازمان برای دستگیری مهسا امینی انجام شد منتهی به فوت او شد، بنابراین اصرار دوباره بر این موضوع واکنش‌های زیادی را در جامعه، محافل خصوصی، رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌کند. این برخورد‌ها مردم را نسبت به موضوع حجاب به شدت بدبین خواهد کرد.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه در بسیاری از شاخص هایی نظیر طلاق، ازدواج و فرزند آوری جایگاه استان مطلوب نیست، گفت: مراکز مشاوره باید به حل این بحران کمک کنند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در میان ۲۱ تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه دوازدهم ایستاد.
جایگاه پنج نماینده شمشیربازی ایران در بخش اسلحه سابر بانوان و فلوره مردان آسیا مشخص شد.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: مجلس یازدهم به ویژه اعضای فراکسیون زنان خود را شریک غم از دست دادن مهسا می‌دانند و از جایگاه نظارتی مجلس این موضوع را دنبال می‌کنند.
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: مجلس یازدهم به ویژه اعضای فراکسیون زنان خود را شریک غم از دست دادن مهسا می‌دانند و از جایگاه نظارتی مجلس این موضوع را دنبال می‌کنند.
در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ