بانک سامان امکان تبدیل حساب مشتریان به حساب وکالتی و خرید آسان خودرو از بورس کالا را فراهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.
بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
خرید استقلال و پرسپولیس آسان شد
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد ایران قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو-35 را نهایی کرده است. به همین مناسبت نگاهی به این جنگنده می‌اندازیم.
در حالی که وزارت آموزش و پرورش از کمبود نیرو رنج می‌برد؛ نیروهای خرید خدمت را استخدام نکرده و حتی قادر به پرداخت حقوق بسیاری از آنان هم نیست.
در حالی که وزارت آموزش و پرورش از کمبود نیرو رنج می‌برد؛ نیروهای خرید خدمت را استخدام نکرده و حتی قادر به پرداخت حقوق بسیاری از آنان هم نیست.
مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به بستر تامین اعتبار این بانک "سامانه بتا"، نسبت به خرید اقساطی آسان کالا و خدمات مورد نیاز خود از بیش از 4700 فروشگاه و مرکز طرف قرارداد بانک اقدام کنند.
عاملی گفت: بعضی از کارخانه داران قیمت را بالا می‌برند تا به فروشنده جزء تخفیف بیشتری بدهند تا انگیزه خرید برای فروشنده جزء درست شود و از این طریق کارخانه، فروشنده جزء را بر مردم مستاصل مسلط میکند همه این‌ها دزدی از سفره مردم است.
بانک آینده با هدف حمایت از کسب‌ وکار و تولید داخلی و امکان خرید آسان برای هم‌میهنان گرامی، طرح اعتباری «طراوت» را عرضه کرده است.
امروز کیسینجر هشدار می‌دهد که مشکل نظم جهانی دشوارتر می‌شود. رقابت‌های قدرت‌های بزرگ تشدید می‌شود، چین چالش پیچیده تری در مقایسه با اتحاد جماهیر شوروی است و اعتماد بین المللی با افزایش پیوسته ظرفیت بالقوه درگیری‌های جهانی رو به کاهش است. کیسینجر می‌گوید ما بیش از هر زمان دیگری به خرد نیاز داریم، اما یافتن آن چندان آسان نیست.
با گذشت ۱۲ روز از ماه آذر، بالاخره امروز بانک مرکزی گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن در ماه آبان» را منتشر کرد. گزارشی که نشان از تغییرت قیمت خانه در پایتخت در کنار افزایش تعداد معاملات دارد.
سخنگوی ارزی بانک مرکزی اعلام کرد: عرضه اوراق ارزی از ۲۵ آبان ماه شروع شد که حداقل میزان خرید معادل ریالی این اوراق ۱۰۰۰ دلار و حداکثر ۴۰۰۰ دلار است.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که حکایت از روند صعودی نرخ ها نسبت به روز گذشته دارد.
در نیمه ابتدایی بورس امروز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ تنها یک نماد توانست از صف فروش به صف خرید خود را برساند. در این مطلب قصد داریم به تحلیل این سهم بپردازیم.
با موافقت وزیر جهاد کشاورزی با درخواست سازمان چای کشور، مقرر شد خرید تضمینی برگ سبز چای تا روز ۱۰ آبان سال ۱۴۰۱ تمدید شود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای از باغات شمال و پرداخت ۸۴ درصدی مطالبات چایکاران گفت: مهلت خرید تضمینی برگ چای تا ۱۰ آبان تمدید شد.
اتاق پرو مجازی شرکت امریکایی والمارت به مشتریان کمک می‌کند تا به صورت مجازی بررسی کنند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر می‌رسد.
یک افسر بلندپایه در ستاد فرماندهی بغداد که نخواسته نامش فاش شود تأکید کرد که عملیات متعدد دستگاه امنیتی برای مبارزه با سلاح بی ضابطه باعث شد که عرصه برای تاجران سلاح تنگ شود و آنان ناچار شوند که فعالیت خود را در فضای مجازی ادامه دهند.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ