در راستای تکمیل سبد خدمات و ارائه محصولات روزآمد، تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب‌های وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳۰ درصد از محصولات کشاورزی در ایران تبدیل به ضایعات می‌شود. با کاهش یک میلیون تن ضایعات سبزی و صیفی، امکان افزایش صادرات تا حدود ۵ میلیون تن فراهم می‌شود.
سامانیوم (باشگاه مشتریان بانک سامان) با ارائه محصولی جدید به نام کارت سامانیوم امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد را فراهم کرد.
زندگی کارگران نسبت به گذشته بدتر شده است و پدیده کارگری (کار به‌مثابه مشقت و زحمت) و شاغلان فقیر بدون چشم‌انداز رهایی از آن عمومیت یافته است؛ یعنی شکست و ناتوانی نیروی کار در فعلیت‌بخشیدن به قوای انسانی گسترش پیدا کرده است و کار تبدیل به امری بی‌معنا شده که فقط وسیله‌ای پرزحمت و شاق برای رفع نیاز‌های اولیه است.
پژوهشگران موفق به ساخت کوچک‌ترین ال‌ئی‌دی و میکروسکوپ هولوگرافیک جهان شده اند که امکان تبدیل تلفن همراه به یک میکروسکوپ با وضوح بالا را فراهم می‌کند.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران امکان تبدیل شدن به منطقه برای صادرات انرژی را دارد، افزود: باید شاهد پاسخگویی در تمامی عرصه‌ها باشیم؛ یکی از مزایای پاسخگویی شفافیت و به دنبال آن افزایش کارآمدی است. باید از فساد هم دوری کرد، فساد از مسائلی است که در اقتصاد ایران لانه کرده است.
نمای همه جانبه به شما امکان می‌دهد با استفاده از چیزی به نام میدان‌های درخشندگی عصبی (NeRF) که تصاویر مسطح را به رندر‌های سه بعدی که شامل جزئیاتی مانند نور و بافت است، تبدیل می‌کند.
بانک سامان امکان تبدیل حساب مشتریان به حساب وکالتی و خرید آسان خودرو از بورس کالا را فراهم کرد.
با گذشت زمان نرم افزار‌های قدیمی دیگر به روز رسانی نمی‌شوند و این یعنی رایانه شما بی‌فایده خواهد بود. اما قبل از اینکه لپ تاپ قدیمی خود را رها کنید، با تبدیل آن به یک دستگاه اختصاصی کروم به آن جان تازه‌ای بدهید. سیستم عامل رایگان گوگل این امکان را فراهم می‌کند و تنظیم آن نسبتا آسان است.
تقابل با تیم اخر جدول برای استقلال فرصتی مناسب است که امکان تبدیل شدن به تهدید را هم دارد.
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
دورانی که فوتبالیست‌هایی مثل پله و مارادونا ظهور کردند و به‌شهرت رسیدند هنوز جامعه‌جهانی، جامعه رسانه‌ای و شبکه‌شده نبود و درواقع آن‌ها امکان تبدیل شدن به سلبریتی‌های فوتبالی را نداشتند. سلبریتی‌هایی که هویت برساخته شده رسانه‌ای داشته باشند.
مشاور حقوقی وزیرضمن تشریح نکاتی درخصوص صدور مجوزها، به این مسئله اشاره کرد که در آینده با ارتقا شرکت به سازمان وافزایش نقش نظارتی، تبدیل آزمایشگاه به مرجع صدورمشاوره‌های تخصصی ممکن خواهد شد.
با توجه به آنکه پس از قطعیت ثبت، امکان درخواست برای تبدیل ثبت انحصاری به ثبت مشترک وجود ندارد، عملاً فرصت واخاهی ایران از دست رفته است. بنابراین سوءمدیریت داخلی در این مورد غیرقابل کتمان است و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد پاسخگویی مسئولان مرتبط باشیم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح امکان رای‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس در شورای نگهبان تصویب و به قانون تبدیل شد.
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: طرح امکان رأی‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس در شورای نگهبان تصویب و به قانون تبدیل شد
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به ظرفیت های این استان برای تبدیل شدن به قطب دیتاسنتر جنوب کشور، از آغاز امکان سنجی برای راه اندازی دیتاسنتر ۱۰۰۰ رکی در استان فارس خبر داد.
وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.
دیوار و جوانه در یک همکاری مشترک ثبت‌نام رویداد«فیوژن» را شروع کرده‌اند. در طی رویداد فیوژن که بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود افراد می‌توانند در سه ماه همراه با آموزش و منتورینگ،کسب‌و‌کار خود را در حوزه‌های مشخص شده راه‌اندازی کنند و در صورت موفقیت امکان جذب سرمایه را دارند.
کافه بازار با اعلام اینکه امکان محاسبه آسیب حاصل از اختلال و قطعی اینترنت بر کسب‌وکارها ممکن نیست، خواستار پاسخگویی مسئولان درباره این اختلالات شد.
احمدرضا سرحدی کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه بازار مسکن در حال حاضر با سوداگری گره خورده است، اضافه کرد: بخش بزرگی از این سوداگری را بانک‌ها در بازار مسکن انجام می‌دهند، زیرا هیچ فعالیتی به غیر از بخش نفت، گاز و انرژی مانند مسکن سودآور نیست و به اصطلاح طی چهار دهه گذشته اقتصاد ایران اقتصاد بساز بفروشی بوده و سودی که این بخش دارد، در هیچ کجای دیگر این سود وجود ندارد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر عمده تقاضا در بازار مربوط به خرید و فروش طلا آبشده یا همان خام است، عنوان داشت: خرید طلای آبشده نیز نسبت به یک سال گذشته با کاهش روبرو شده، هرچند که حضور در این بازار را ما به مردم توصیه نمی‌کنیم، زیرا این بازار برای مردم عادی که تخصصی در این رابطه ندارند، همراه با ریسک است، در رابطه با خرید طلای آبشده فاکتور رسمی فروش صادر نمی‌شود و اگر در عیار و یا وزن طلا مشکلی وجود داشته باشد، خریدار اگر در این کار خبره نباشد، با ضرر و زیان روبرو می‌شود و دستش به نوعی هیج جا بند نیست، زیرا فاکتور خرید را در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ