هوش مصنوعی این بار سراغ تعدادی از سیاستمداران سرشناس جهان رفته و لباس کار بر تن آن‌ها کرده است. از رهبر کره شمالی گرفته تا پوتین و اوباما اینجا حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
هوش مصنوعی با استفاده از تصاویری قدیمی‌تر او، تخمین زده که در حال حاضر وزن این رهبر کره شمالی به حدود ۱۴۰ کیلوگرم رسیده است.
تصاویر قدیمی از بازدیدهای رهبر انقلاب از سی و سه دوره نمایشگاه کتاب تهران که برای اولین‌بار توسط ایرنا منتشر شد. تا کنون سی و سه دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده است. رهبر انقلاب در بیش از ۲۰ دوره از این نمایشگاه‌ها حضور داشته‌اند.
تصاویری از حضور کیم جونگ اون و دخترش در آژانس فضایی منتشر شده است. در یکی از این عکس‌ها کیم جو آئه درحالی‌که پدرش سیگار می‌کشد، به دوردست‌ها خیره شده بود.
کیم جونگ اون در جریان بازدید از موسسه تسلیحات هسته ای، از کلاهک‌های تاکتیکی جدید هسته‌ای کره شمالی موسوم به "هواسان-۳۱ " بازدید کرد.
موشک دوربرد کره شمالی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کرد و به ارتفاع ۶۰۴۵ کیلومتری رسید و سپس در دریا فرود آمد.
الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر کره شمالی به همراه مقامات نظامی و دخترش کیم جو آئه که حدود ۱۰ سال سن دارد، پرتاب دستکم ۶ موشک را از یک پناهگاه تماشا کرد.
در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
رهبر کره شمالی به همراه دخترش یک مسابقه فوتبال بین اعضای هیات دولت و نیرو‌های وزارت دفاع را از نزدیک تماشا کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
به مناسبت یازدهمین سالگرد رهبری کیم جونگ اون، مردم کره شمالی به رقص و شادمانی پرداختند.
رهبر کره شمالی با اشاره به پرتاپ موشک‌های بالستیک قاره پیما گفت که این به وضوح به جهان نشان داد که پیونگ یانگ یک قدرت هسته‌ای کامل است.
برای نخستین بار رهبر کره شمالی هنگام آزمایشیک موشک بالستیک دختر نوجوانش را نیز با خود همراه کرد.
رهبر کره شمالی در حالی که می‌خندید یک دستش را دور سرباز گرفته بود و با دست دیگرش صورتش را نوازش کرد. سرباز به زمین نگاه می‌کند و مشخص است از در آغوش گرفتن ناگهانی یکی از بدنام‌ترین دیکتاتور‌های جهان شوکه شده است.
براساس تصاویری که خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر کرده کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسمی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد مدرسه انقلابی Mangyongdae و مدرسه انقلابی Kang Pan Sok در پیونگ یانگ حضور یافته است.
کره شمالی اعلام کرد طی دو هفته اخیر، با نظارت شخصی کیم جونگ اون رهبر این کشور، حملات هسته‌ای تاکتیکی را شبیه سازی کرده است. کره شمالی گفت این شبیه سازی‌ها را در پاسخ به تهدید نظامی" آمریکا و متحدانش انجام داده است.
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.
تصویر زنی تازه در ماه‌های اخیر در کنار رهبر کره شمالی دیده شده که اغلب یک کیف دستی به همراه دارد.
رهبر کره شمالی به طور رسمی پیروزی در کمپین حداکثری اضطراری ضد اپیدمی برای از بین بردن ویروس کرونای جدید را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ