تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا مقابل عربستان به برتری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم ملی نصف و نیمه والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در گام نخست به مصاف فرانسه قهرمان المپیک می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران بعد از قبول شکست برابر ژاپن، در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز در دیداری سخت به مصاف تیم لهستان می‌رود.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
تیم ملی مینی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی «فیجیتال» با تیم های برزیل، اروگوئه، صربستان، آرژانتین و روسیه دیدار خواهد کرد.
دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان ایران برابر عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دختران هاکی‌روی یخ ایران که تیمی «نوپا» و کم تجربه هستند برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده‌اند و امیدوارند در اولین حضور خود شگفتی‌ساز قاره‌کهن در این رشته شوند.
رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه در رده ی سنی جوانان روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر آنتالیا برگزار می شود. تیم ایران هم در این دوره از مسابقات حضور دارد.
روسیه به دلیل محرومیت هایی که داشته حدود 2 سالی است که از میادین ورزشی دور مانده اما پیش بینی می شود خیلی زود جدال حساس کشتی این کشور با ایران و آمریکا از سر گرفته شود.
ملی پوش تنیس روی میز ایران با غلبه بر حریفی از کره جنوبی به جدول ۳۲ نفره مسابقات معتبر گرند اسمش سنگاپور راه یافت.
جدال انتقامی ایران با ژاپن در فینال فوتسال تایلند
جدال تیم‌های لیگ برتر ایران برسر پیرمرد فرز!
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
دو تیم ولز و آمریکا دومین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
نیمه نخست بازی تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.
تیم ملی فوتسال اندونزی با پیروزی مقابل چین تایپه در مسابقات قهرمانی آسیا بعد از ایران به عنوان تیم دوم گروه C راهی مرحله حذفی شد.
كارلوس كی‌روش با چند تغییر ترکیب تیمش را در دومین جدال تدارکاتی اتریش مقابل سنگال قرار داده است.
در سومین روز از مسابقات جهانی کشتی آزاد، ۵ ملی‌پوش کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.
اتحادیه جهانی کشتی رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی آزاد را میان ایران و آمریکا دانست و به تلاش ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی فرنگی اشاره کرد.
نخستین محموله نفت ونزوئلا در دو سال گذشته که به اروپا ارسال شد، کمک کرد صادرات نفت این کشور عضو اوپک در ماه میلادی گذشته ۶۱ درصد افزایش پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ