نوجوان ایرانی به مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری اوپن ازبکستان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر طلایی وزنه‌برداری ایران گفت: از کسب طلای آسیا خوشحالم، اما حتما در آینده رکوردهای بهتری را به ثبت می‌رسانم.
محراب دواسری وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
ملی پوش وزنه برداری ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم یک مدال نقره و یک طلا را به خود اختصاص داد و مدال طلای مجموعه این دسته را هم از آن خود کرد.
تیم وزنه‌برداری مازندران قهرمان مسابقات جوانان ایران شد.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلای مجموع به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
دهدار در جدال با فارس الباخ وزنه‌بردار سرشناس تبعه قطر، در حرکت یکضرب فوق‌العاده‌ ظاهر شد و با مهار صحیح وزنه های 168، 173 و 177 کیلوگرمی صاحب مدال طلا شد، همین وزنه خوب نقره مجموع راهم برایش به ارمغان آورد
ملی پوش ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات جهانی توانست به نخستین مدال مجموع تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات دست پیدا کند. او طلای یک ضرب را هم به خود اختصاص داد.
وزنه برداران ایران در شرایطی برای کسب سهمیه کامل حضور در المپیک ۲۰۲۲ پاریس تلاش خود را در مسابقات جهانی آغاز خواهند کرد که یکی از امیدهای اصلی کسب سهمیه و مدال طلای این مسابقات غایب است.
شانس کسب مدال طلای قهرمانی جهان فدای رقابت دو تیم در لیگ برتر شد و دست وزنه‌برداری ایران در قهرمانی جهان خالی‌تر از قبل خواهد بود.
تیم مردان ایران با  ۶۳۱ امتیاز سوم آسیا شد و در با کسب ۴ مدال طلا،  ۵ نقره و ۷ برنز در  رده دوم رده بندی مدالی قرار گرفت.
تیم مردان ایران با  ۶۳۱ امتیاز سوم آسیا شد و در با کسب ۴ مدال طلا،  ۵ نقره و ۷ برنز در  رده دوم رده بندی مدالی قرار گرفت.
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد.
گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در بحرین برگزار شد و دختر ملی پوش ایران توانست اولین مدال طلای بزرگسالان ایران را کسب کند.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
معتمدی با مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرم در یک ضرب و با مهار وزنه ۲۲۳ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و با مجمووع ۳۹۰ کیلوگرم، سه مدال طلای حرکت یک ضرب، دو ضرب و مجموع را با اقتدار از آن خود کرد.
در رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی رسول معتمدی با مهار وزنه‌های ۱۷۷ در یکضرب و ۲۲۳ در دوضرب موفق به کسب مدال طلا شد.
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. ورزش بانوان ایران در صورت سرمابه‌گذاری آینده درخشانی دارد
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری بازی های کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی بود
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
الهام حسینی در دسته ۸۱کیلوگرم وزنه برداری با مهار وزنه ۱۰۰کیلوگرمی مدال طلای یک‌ضرب مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را کسب کرد.
جوادی که در یک ضرب وزنه ۱۶۳ کیلوگرمی را مهار کرده بود موفق شد در مجموع ۳۶۴ کیلوگرم را برای خودش ثبت کند تا در پایان با یک نقره و دو طلا به کار خودش پایان دهد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ