امیر قلعه‌نویی و مجتبی حسینی دوستان خوب و رقبایی جدی هستند. بازی امروز باید جالب و تاکتیکی از آب در بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم اسلامی‌خواه و بابک مرادی روز درخشانی را در قزوین پشت سر گذاشتند.
گویی از منظر شریعتمداری هرکه در بخش خصوصی مسئولیتی دارد، نیروی غیرمتعهد یا ضدنظام است و احتمالا متولی نهاد‌های اقتصادی خصوصی هم باید اختصاصاً در اختیار همفکران و رفقای ایشان قرار بگیرد تا مصداق تعهدگرایی باشد؟ آیا در پس این تحلیل و تفسیر‌های بدبینانه و برچسب‌زدن‏‌های سیاسی، ردی از انحصارطلبی را باید جست یا دلسوزی برای نظام و مردم را؟
ستاره سالهای دور پرسپولیس روز شنبه در محل تمرین پیکان حضور یافت و با رفقای سابق خود دیدار کرد.
رشید مظاهری روز گذشته مقابل تیم فصل گذشته‌اش به میدان رفت و البته موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد.
حسن یزدانی و سایر کشتی‌گیران حاضر به صحبت در جمع هیئت اجرایی کمیته ملی المپيک نشدند.
برخی ستاره‌های مطرح لیگ برتر در زادگاه خود به فوتبال دورهمی پرداختند.
بهروز عطایی و‌ آندره آ جیانی قبل از بازی خوش و بش گرمی داشتند.
عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.
مهدوی مهدوی با گذاشتن پستی در اینستاگرام به خاطره بازی با دو دوست قدیمی خود پرداخت.
نوشته که تمام شد برای یکی دو نفر از رفقایم خواندم. بحث‌مان بالا گرفت. گفتم این شرط رفاقت نیست که ناامیدی را نشر بدهیم و خودمان به خوشی روزگار بگذرانیم. رفیقم گفت این ویژگی آدمیزاد است که یک لحظه غمگین باشد و در لحظه دیگری به دلیلی شادی کند و اتفاقا همین که عده‌ای همه احوال را نشر می‌دهند دلیل بر صافی‌شان است. یکی دیگر گفت می‌دانی نوشته را که خواندی یاد شعر سید علی صالحی افتادم که می‌گفت: حال همه‌ی ما خوب است، اما تو باور نکن!
شجاع خلیل زاده پس از سپری کردن یک جام جهانی تلخ، قصد دارد جایگاهش در خط دفاعی تیم ملی را پس بگیرد.
محمد محبی در کنار هم تیمی های سابقش در سپاهان، تمرینات تیم ملی را پشت سر گذاشت.
سردار آزمون هم مطابق پیش بینی‌ها در لیست امیر قلعه‌نویی برای جدال با روسیه قرار دارد.
علیرضا بیرانوند، دروازه بان باتجربه پرسپولیس، خوش و بش گرمی با اغلب بازیکنان سپاهان داشت.
مهدی ترابی می‌تواند در صورت داشتن آمادگی کامل برگ برنده پرسپولیس در نقش جهان باشد.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: سجادی از دوستان قدیمی و از رفقای خوب من است، اگر‌گلایه‌ای بود شخصی نبود.
پاس گرگان با یک نمایش خوب و حساب شده موفق شد فولاد سیرجان را شکست دهد.
متهم گفت: پدرم عضو باند بود. البته باند که نه. اینها رفقای پدرم بودند، یک بار پدرم حین فرار از بلندی پرت شد و پایش شکست. بعد از آن چون لنگ می‌زد و پادرد داشت سرقت‌های سنگین را نمی‌توانست برود، من به جای او رفتم.
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
به نظرم نفوذ و دستگاه اطلاعاتی چین هنوز زمخت و ناآزموده است، اما به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود. چین در ابتدا از تاکتیک‌های نفوذ بسیار زیرکانه در تایلند استفاده کرد؛ از جمله از طریق برگزاری نمایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی عظیم، جامعه تجاری مورد حمایت خود در تایلند را با تظاهر اندکی پرورش می‌داد و اغلب اعضای آن را به عنوان "رفقای چینی" جذب می‌کرد.
پورقاز می‌گوید همچنان برای دعوت شدن به تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است.
کارلوس بیلاردو، سرمربی افسانه‌ای آرژانتین، که این روزها شرایط سلامتی خوبی ندارد بر خلاف میلش نمی‌تواند برای تماشای جام جهانی 2022 به قطر سفر کند.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
حمید سجادی وزیر فعلی ورزش از سمت چپ در کنار حسین شهریاری دیده می‌شود. این دو نفر رفاقت طولانی با هم دارند و حواشی زیادی نیز در سایپا از مدیریت شان در رسانه‌ها منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ