کاسمیرو از مسئولان باشگاه منچستریونایتد اطلاعات تمام داوران لیگ برتر را درخواست کرده و دوست دارد در لیگ برتر نیز مثل لالیگا کارت قرمز نگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رئال مادرید با جذب 6 بازیکن آکادمی فوتبال اتلتیکو باعث خشم شدید مدیران این باشگاه شد.
بارسلونا قصد ندارد بند خرید 16 میلیون یورویی یانیک کاراسکو را فعال کند و می خواهد این رقم را نصف کند. مشابه اتفاقی که در راه دائمی شدن قرارداد گریزمان با اتلتیکو رخ داده بود.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، نام هفت بازیکن را در فهرست مازاد تیمش برای فصل بعد قرار داده است.
اتلتیکو مادرید دیشب درخشان‌ترین شب خود در فصل جاری را تجربه کرد و توانست با درخشش ممفیس دیپای، آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا 6-1 سویا را شکست دهد.
رئال مادرید اگر بتواند بارسلونا را نیز مثل اتلتیکو از کوپا دل ری حذف کند، دست به یک کار تاریخی زده است.
شنبه رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو است و خیل مانسانو قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. اتلتیکو از این بابت عصبانی است.
باشگاه بارسلونا با وجود بازنشستگی جرارد پیکه و انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو، به دلیل محدودیت‌های مالی قادر به خرید بازیکن در زمستان نیست.
مهاجم هلندی بارسلونا صبح امروز به مادرید رفت و ساعاتی پیش نیز در تست‌های پزشکی اتلتیکو مادرید حاضر شد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ طبق قانون فیفا و به خاطر تنها هشت دقیقه بازی برای بارسا در فصل جاری نمی تواند به اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری ملحق شود.
روز گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه اتلتیکو به جذب ممفیس دیپای دادند ولی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست بارسلونا نرسیده است.
انزو فرناندز شرایط دشواری در بنفیکا دارد و دیگر نمی خواهد برای سرخپوشان بازی کند. از بخت بد، چلسی هم دیگر تمایلی برای فعال کردن بند فسخ او ندارد.
ژوائو فلیکس احتمالا تا پایان فصل در اتلتیکو خواهد ماند و سپس راهی باشگاهی دیگر خواهد شد.
باشگاه بارسلونا هر کاری خواهد کرد تا کارت قرمز جوردی آلبا بخشیده شده و او بتواند یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیکو به میدان برود.
روزنامه اتلتیک در گزارش جالبی، به وضعیت ظاهری سرمربیان تیم های حاضر در جام جهانی پرداخته است.
حضور ایران، انگلیس و آمریکا در یک گروه باعث شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها به این گروه در جام جهانی ۲۰۲۲ جلب شود.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.
اتلتیکو مادرید تا به اینجا پیشنهاداتی بسیار خوب به ارزش 250 میلیون یورو را برای چهار بازیکن خود رد کرده و قصد دارد با بهترین تیم ممکن در فصل جاری بدرخشد.
به گزارش یک روزنامه اسپانیایی، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای خرید ژوائو فلیکس را قاطعانه رد کرده است.
به گزارش یک روزنامه اسپانیایی، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای خرید ژوائو فلیکس را قاطعانه رد کرده است.
به گزارش یک روزنامه اسپانیایی، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای خرید ژوائو فلیکس را قاطعانه رد کرده است.
رئال مادرید در هشت سال گذشته رکورد ویژه ای در فینال ها دارد. آنها در 16 فینال برنده شده اند و تنها دو بازی را واگذار کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ