بارسلونا شنبه شب اولین آزمون مهم فصل 23-2022 را برابر سویا پشت سر خواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسف النصیری تک گل نیمه اول دیدار سوپرجام فوتبال اروپا را برای سویا به ثمر رساند.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.
دیدار بین تیم‌های سویا و رم در فینال لیگ اروپا به طرز عجیبی طولانی شد.
رم در دیدار فینال لیگ اروپا مقابل سویا با گل پائولو دیبالا پیش افتاده است.
په‌‌په کاسترو، رئیس باشگاه سویا، در آستانه دیدار تیمش با رم در فینال لیگ اروپا برای حریف ایتالیایی کری‌خوانی کرد و گفت سویا با حذف بزرگترین تیمهای اروپا به این نقطه رسیده است.
خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار تیش با رم در فینال لیگ اروپا با اشاره به تجربه مورینیو گفت آقای خاص تجربه فینال‌های متعددی را دارد ولی او در اولین فینالش به میدان می‌رود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا و دیدار تیمش مقابل سویا گفت سویا تاریخ بزرگی در این تورنمنت دارد ولی جالوروسی برای جنگیدن و قهرمانی به میدان می‌رود.
نیمه دوم دیدار تیم‎‌های یوونتوس و سویا بالاخره رنگ گل به خود دید.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
دیدار تیم های یوونتوس و سویا با گل دقیقه 6+90 گاتی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که برنده دیدار یوونتوس برابر سویا می‌تواند فاتح لیگ اروپا شود.
مارکوس آکونیا، مدافع آرژانتینی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس می‌گوید بیانکونری در خط هافبک و حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد که کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کنند.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت تیمش می‌داند که بازی با تیم‌های ایتالیایی دشوار است.
بازگشت مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، و حضور او در تمرین امروز شیاطین سرخ در آستانه دیدار حساس فردا با سویا بهترین خبر برای یونایتدها بود.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر سویا انتقاد کرد.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
10 نفره شدن غیرمنتظره یونایتد در دقایق پایانی بازی با سویا سرنوشت این دیدار را تغییر داد.
دیدار یونایتد و سویا با دو گل به خودی بازیکنان میزبان با تساوی 2-2 به پایان رسید.
مدیر ورزشی سویا که تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با منچستریونایتد دیدار خواهد کرد می‌گوید شیاطین سرخ شانس اول قهرمانی در این رقابتها هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولام به قرعه تیمش در لیگ اروپا اشاره کرد و گفت قدرت سویا برای هر تیمی نگران‌کننده است.
یاسین بونو، دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی باشگاه سویا، در جریان دیدار امشب این تیم مقابل آلمریا به شدت مصدوم شد و برانکارد زمین را ترک کرد.
کودی خاکپو، بازیکن جدید لیورپول، که برای تماشای دیدار تیم سابقش آیندهوون مقابل سویا به خانه برگشته بود با استقبال شگفت‌انگیز هواداران این تیم هلندی مواجه شد.
منابع آگاه می‌گویند معاون رئیس سازمان سیای آمریکا و رئیس اطلاعات افغانستان برای اولین بار از ماه آگوست دیدار کرده‌اند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با سویا در لیگ قهرمانان می‌گوید ضعف سویا در بازی‌های اخیر نباید سیتیزن‌ها را به این نتیجه برساند که کار ساده‌ای در پیش دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ