سردار آزمون در ترکیب اصلی لورکوزن برابر رم قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طول تاریخ با بسط حمایت‌گرایی در اقتصاد، قدرت اقتصادی به‌طور پیوسته رو به وخامت رفته است. مقررات‌زدایی، سهولت کسب‌وکار، حقوق مالکیت، آزادی رقابت اقتصادی، کاهش ادراک فساد و رقابت‌پذیری جهانی هرکدام درجای خود می‌توانند عامل یا مانع رشد و توسعه باشند و لذا در سایه یک حکمرانی درست این عوامل می‌توانند در خدمت رشد و توسعه کشور باشند؛ چیزی که متاسفانه به‌دلیل اقتصاد دولتی و نیمه‌دولتی سرشار از رانت ناشی از دخالت در اقتصاد، مهم‌ترین مانع ارزش افزوده و پیشرفت سریع کشورمان شده است.
انتشار تصاویری از شست و شوی دیگ و قصابی مقابل سردر دانشگاه تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی کاربران از این اقدامات مقابل مهمترین مرکز علمی کشور را نادرست و نوعی کج سلیقگی ارزیابی کرده‌اند.
تشریح جزئیاتی مهم از موشک هایپرسونیک فتاح از سوی سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار آزمون در لورکوزن می ماند یا نه؟ این سوالی است که به نظر می رسد زودتر از پایان فصل پاسخ آن مشخص شده است.
سردار فدوی ابراز داشت: معماری موضوعی بسیار مهم است و ما می‌بینیم که برخی از معماری‌هایی که برای بیش از هزار سال قبل است هنوز کارکرد خودشان را به عنوان مسجد و یا مدرسه دارند. اما امروز می‌بینیم که حوزه‌های علمیه ما نوع معماری‌هایی دارند که اصلا هیچ ربط و نسبتی به کارکرد حوزه علمیه ندارد.
کوثری گفت: چارچوب قانون مهم است. ما اگر تابع قانون باشیم خیلی از مسائل حل می‌شود، اما اگر برخی فراتر از قانون باشند باید قانون با آن‌ها برخورد کند. اگر افراد حجاب را رعایت نکنند آن وقت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ همه باید تابع قانون باشند.
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
نخست وزیر اسبق عراق به نقش مهم سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص پایه ریزی توافق میان عربستان و ایران اشاره کرد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای نخستین بار به یک اتفاق مهم در بوندس لیگا آلمان رسید.
بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد.
رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.
در روز‌های اخیر از سردار رادان به عنوان مهمترین گزینه فرماندهی جدید فراجا نامبرده می‌شود که این موضوع از سوی یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی کل کشور محتمل ارزیابی شده است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد که تلاش و کوشش عظیمی در راستای گسترش و تقویت مقاومت انجام داد.
تیم های سایپا و سریک در هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مهم‌ترین جغرافیای زمان و جهان یک انقلابی شکل گرفت و نظامی مستقر شد که این نظام با صراحت اعلام کرده که در کنار مظلومان و در مقابل ظالمان عالم خواهد ایستاد.
پس از درخشش در لیگ قهرمانان و آقای گلی در روسیه، سردار همچنان مهمترین گل زندگی‌اش را در کارنامه کم دارد.
مصدومیت سردار آزمون مهم ترین نگرانی فوتبال ایران در مقطع کنونی و پیش از جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.
نکته مهم درباره گل سردار آزمون در دیدار شب گذشته این بود که او پس از گل‌زنی، خوشحالی هم نکرد.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.
طارمی در روز‌هایی که سردار آزمون در لورکوزن نیمکت‌نشین شده و علیرضا جهانبخش هم کار دشواری در فاینورد برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد، تنها مهاجم طراز‌اول تیم ملی ایران است که فرصت بازی‌کردن در ترکیب اصلی را به دست آورده است.
در مهم‌ترین بازی از اولین هفته رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، دورتموند موفق شد مقابل بایرلورکوزن با یک گل پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ