اعتراض استفاده از بازیکنان امید تاریخ مصرف کوتاهی داشت: حالا آزمون مهم یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از راه می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی در روز جهانی عکاس، دوربین پیام پارسایی را گرفت و تصویر جالبی از این دو ثبت شد.
شایان مصلح امشب در یک رقابت دشوار برابر یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر قرار می‌گیرد.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
طلایی پوشان اصفهان این فرصت را دارند تا در سه هفته ابتدایی لیگ از شهرشان خارج نشوند.
۷۲ ساعت بعد از وعده مدیرعامل ذوب‌آهن، هنوز خبری از اعلام سرمربی این تیم نیست.
کمیته انضباطی برای گرفتن موقعیت گل قطعی از تیم‌های مقابل جریمه نقدی لحاظ می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به علت بهره‌مندی از موقعیت ژئوپلیتیک، مورد توجه اعضای اصلی بریکس است.
منچستریونایتد در پی استخدام یک نفر است تا جام‌های باشگاه را تمیز کند و جلا بدهد، اما شرط گرفتن این شغل، داشتن مدرک دانشگاهی است.
آینده سرمربی پرافتخار آ اس رم با موفقیت در بازی شب گذشته بار دیگر مورد سوال قرار گرفت.
دیدار حساس تیم‌های پیکان و نفت آبادان با تنش‌های جدی روی سکو آغاز شده است.
مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش کار سختی مقابل تیم فولاد خواهد داشت؛ چراکه آنها برای جبران شکست در جام حذفی به زمین می‌آیند.
این بازی برای ما خیلی مهم است چون بعد از این مسابقه باید با استقلال بازی کنیم و مهم است که قبل از دربی، جایگاه و موقعیت خوبی داشته باشیم
کریستیانو رونالدو در پایان نیمه اول دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی عربستان از سوت پایان نیمه در میانه یک موقعیت گلزنی به شدت خشمگین شد و به دلیل شوت کردن بی‌هدف توپ کارت زرد گرفت.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه دوم دیدار برابر سپاهان با یک اشتباه فردی و روز بدشانسی‌های متعدد مغلوب شاگردان مورایس شد.
رضا اسدی بهترین موقعیت گل تیم تراکتور را به راحتی از دست داد.
گل زودهنگام کای هاورتز به لیورپول در موقعیتی عجیب آفساید تشخیص داده شده و مردود شد و البته تصمیم داور در این صحنه درست بود.
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.
هر 3 بازیکن ملی پوش استقلال برای اولین بار در جام جهانی 2022 نیمکت نشین هستند.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
ستاره سمت چپ سپاهانی‌ها دیشب با یک نمایش قابل قبول اجازه خلق موقعیت از سمت راست زمین را به پرسپولیسی‌ها نداد.
پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد
«اول فرهنگ و سپس دغدغه‌های اقتصادی، به دلیل و با محوریت مساله "مهاجرت"، عمده مولفه‌هایی هستند که نقشی قابل توجه را در اوج گیری کنونیِ جریان راست افراطی در ایتالیا و اقبال مردم به آن بازی کرده و می‌کنند. محوریت مساله مهاجرت در معادله مذکور تا حد زیادی ناشی از موقعیت جغرافیایی ایتالیایی و مهاجر‌پذیر بودنِ این کشور است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ