پاس‌های قطری و هدفمند کنعانی‌زادگان در بازی با تراکتور راه‌گشای این تیم برای دستیابی به یک برد ارزشمند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برایان دابو که پیش‌تر خبر توافق او با سپاهان منتشر شده بود، این روزها با این تیم در اصفهان تمرین می‌کند.
بعد از تلاش نافرجام پرسپولیس برای جذب عزت‌اللهی، حالا جواد نکونام از علاقه خود به استخدام این بازیکن پرده برداشت.
حسین کنعانی مدافع جدید تیم پرسپولیس در فصل جاری با پیراهن شماره شش بازی خواهد کرد.
در مراسم معارفه نکونام پیراهن شماره شش باشگاه استقلال را به سرمربی جدید این تیم اهدا کردند.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
گئورگی گولسیانی به شکلی عجیب در موقعیت تبدیل به برترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه است.
دعوت شش بازیکن سپاهان به تیم ملی یکی از ویژه‌ترین نکات اولین فهرست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی به شمار می‌رود.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
سعید عزت‌اللهی یکی از ۲۶ بازیکن دعوت‌شده کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی خواهد بود.
یکی از پست‌های حساس تیم ملی در تقابل با رقبا در پست هافبک دفاعی خواهد بود؛ جایی که کارلوس کی‌روش نفرات شاخصی در اختیار دارد.
شمارش کالری دریافتی و چسبیدن به غذا‌های کم چرب ممکن است برای دور کمر ما بهترین گزینه نباشند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
ستاره خط میانی ملی ایران در دهه هفتاد و یکی از بهترین های تاریخ ایران در پست شماره شش، بازی ملی در پست دفاع چپ را هم تجربه کرده است.
در ۲۴ فوریه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در خاک اوکراین را صادر کرد.
با جدایی ریکی پویج از بارسلونا که در روزهای آینده قطعی خواهد شد، شماره شش بارسلونا به گاوی تعلق خواهد گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ