احمدیان تصریح کرد، امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
دبیر شورای امنیت ملی کشورمان گفت: همکاری ایران و چین علاوه بر منافع فراوان اقتصادی زمینه‌ساز امنیت منطقه‌ای است.
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان که به آفریقای جنوبی رفته است در نشست مشاوران امنیت ملی دوستان بریکس حضور یافت.
وزیر مشاور در امور خارجی قطر در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیام کتبی نخست وزیر قطر را تقدیم کرد.
انتصاب یک مدیر حاذق و مسلط به علوم استراتژیک به دبیری شورای عالی امنیت ملی، بیانگر عزم راسخ برای افزایش کارآمدی و قدرت عمل شورا است.
سرلشکر باقری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب‌های دکتر احمدیان به سمت نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیری این شورا و نیز دریابان شمخانی به سمت عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی، انتصاب علی اکبر احمدیان به نمایندگی مقام معظم رهبری و دبیری شورای‌عالی امنیت ملی را تبریک گفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور احکامی آقای علی اکبر احمدیان و علی شمخانی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی و مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی با صدور حکمی علی اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی با صدور حکمی علی‌اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند.
آقای رئیسی از سال ۱۴۰۰ دنبال این بود که آقای شمخانی را عوض کند. این دو سال هم تحمل کرد و شاید آدم مناسب پیدا نکرده نبود که زودتر این کار را انجام دهد. البته افرادیکه کاندید شده بودند در این ابعاد نبودند که دبیر شورای عالی امنیت ملی باشند. آقای شمخانی این وزن را داشت که این سمت را داشته باشد. تحمل آقای رئیسی هم در این جهت بود که آدم مناسب پیدا نکرده بود البته امیدواریم آقای احمدیان در کار خود موفق باشد.
صبح امروز رئیس جمهور طی حکمی یکی از مشرف‌ترین چهره‌های کشور در مسائل امنیت ملی را به عنوان دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منصوب کرد.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛ خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
«علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد. دریادار علی‌اکبر احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده دارد. او همچنین از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت.
علی‌اکبر احمدیان با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی امنیت ملی شد.
یک رسانه اصولگرا نوشت احتمالا سردار علی اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شود.
با شکست تیم امیرحسین هدایی و امین احمدیان در جدول دونفره، کار این دو بازیکن در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به پایان  رسید.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف یکی از تیم‌های دوبل ایران پیگیری شد.
با شکست تیم امیرحسین هدایی و امین احمدیان در جدول دونفره، کار این دو بازیکن در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به پایان  رسید.
رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف یکی دیگر از نمایندگان ایران ادامه یافت.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد که پس از دزدیده شدن مدارکش، تلاش می‌کند زودتر پاسپورت جدید بگیرد تا مسابقات قهرمانی جهان را از دست ندهد.
امیرحسین هدایی و امین احمدیان با پیروزی در شانس مجدد جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی را کسب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ