علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره جذب جوانان حزب‌اللهی در وزارتخانه‌ها از جمله خبر به‌کارگیری ۴۰۰نفر از آنان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که ما جذب نخبه داشته باشیم. عبارت آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قدری دقیق‌تر می‌بود.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
سیده رزا پورسید روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با تایید خبر فوت ۲ نفر در این شهرستان به خاطر مصرف مشروبات الکی، افزود: این ۲ نفر در بخش icu بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بستری و تحت مراقبت درمان بودند.
باشگاه استقلال بار دیگر اعلام کرد رای قطعی برای کسب مجوز حرفه‌ای صادر نشده است.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛ خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد.
در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن، فردی که محافظ خواننده سرود «سلام فرمانده» توصیف شده، با یک مامور سرباز راهور برخورد داشته است.
رینیلدو، مدافع چپ اتلتیکو، به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، ادامه فصل را از دست داد.
به گفته آقای پرایس، آقای بلانک در دو سال گذشته به عنوان کارشناس هسته‌ای مامور به خدمت در وزارت خارجه آمریکا بوده و ماموریتش به پایان رسیده است.
فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.
گرگان- تایید خبر لغو مجوز تفرج متمرکز در آشوراده و اتخاذ رویکرد نرمش از سوی مدیران گلستان برای تحصیل مجوز گردشگری روستایی، موید آن است که اجرای گردشگری چند سال دیگر صبوری می خواهد.
رئیس اتحادیه مصالح فروشان ضمن تایید خبر عدم افزایش قیمت سیمان، گفت که طی روزهای گذشته یک کاهش نسبی هم در قیمت سیمان داشته ایم.
خبرگزاری فارس با انتشار یک رشته توییت، ضمن تایید خبر هک شدن این خبرگزاری توسط گروه «بلک ریوارد»، پذیرفت که بولتن‌های محرمانه این خبرگزاری که «برای آگاهی برخی مسئولان» تهیه شده، در اختیار هکرها قرار گرفته است.
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تایید خبر آزاد شدن دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر شرایط خوابگاه دانشجویی کاملا عادی است و در حال بازسازی موارد هستیم.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت خارجه ایتالیا تاکنون از تایید خبر بازداشت آلسیا پیپرنو خودداری کرده است.
خبرگزاری رویترز با اشاره به خبر آزادی این دو فرد دو تابعیتی ایرانی - امریکایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت :« به واسطه تبادل زندانیان و میانجی گری یکی از کشورهای همسایه منابع بلوکه شده ایران به خاطر تحریم ها به زودی آزاد می شود.»
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
لیلا حسین‌زاده، یک فعال دانشجویی ظهر دیروز مقابل منزلش در تهران بازداشت شد.
یلدا ابتهاج فرزند هوشنگ ابتهاج با تایید خبر درگذشت امیر هوشنگ ابتهاج بامداد چهارشنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد: «سایه ما با هفت هزار سالگان سر به سر شد.»
یلدا ابتهاج فرزند هوشنگ ابتهاج با تایید خبر درگذشت امیر هوشنگ ابتهاج بامداد چهارشنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد: «سایه ما با هفت هزار سالگان سر به سر شد.»
رئیس شورای عالی مالیاتی کشور گفت: ۵۰ درصد اقتصاد کشور از معافیت و شبه‌معافیت مالیاتی برخوردار است.
نماینده مجلس: عرضه خودرو در بورس باید تبدیل به قانون شود/ طرح قرعه کشی باید لغو شود
ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ