رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف یکی دیگر از نمایندگان ایران ادامه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین رنکینگ بازیکنان تنیس روی میز دنیا پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان منتشر شد و نوشاد عالمیان و امین احمدیان در این رنکینگ صعود کردند.
تیم دوبل نوشاد و نیما عالمیان با غلبه بر تیم قدرتمند آلمان و ثبت نخستین شگفتی مسابقات قهرمانی جهان به جمع ١٦ تیم برتر صعود کرد.
با شکست تیم امیرحسین هدایی و امین احمدیان در جدول دونفره، کار این دو بازیکن در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به پایان  رسید.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف یکی از تیم‌های دوبل ایران پیگیری شد.
با شکست تیم امیرحسین هدایی و امین احمدیان در جدول دونفره، کار این دو بازیکن در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به پایان  رسید.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف امین احمدیان و امیرحسین هدایی و صعود نوشاد عالمیان به دور دوم همراه بود.
روز نخست مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان با حذف امین احمدیان و امیرحسین هدایی و صعود نوشاد عالمیان به دور دوم همراه بود.
در آغاز رقابت عای تنیس روی میز قهرمانی جهان نوشاد عالمیان با برد استارت زد و هدایی شکست را پذیرا شد.
مراسم قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بخش مردان و زنان به میزبانی دوربان آفریقای جنوبی انجام و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد که پس از دزدیده شدن مدارکش، تلاش می‌کند زودتر پاسپورت جدید بگیرد تا مسابقات قهرمانی جهان را از دست ندهد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی از امروز در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان آغاز به کار کرد که نفر پنجم این تیم به دلایل شخصی از حضور در آن امتناع کرد.
ملی‌پوشان تنیس روی میز مردان ایران در حالی در مسابقات انتخابی برای کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کنند که سرمربی آنها را همراهی نخواهد کرد.
دوره جدید مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان قهرمانی جهان در شرایطی برگزار می‌شود که ۳۲ نفر از ایران برای حضور در بخش مردان و بانوان این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
تیم ملی تنیس روی میز ایران با صعود نکردن از مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، فرصت کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس را از دست داد.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران سومین شکست متوالی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه کرد.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران نتیجه دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را به تایلند واگذار کرد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.
نخستین دیدار تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با شکست برابر ژاپن همراه بود.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را به سنگاپور واگذار کرد.
رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان با شکست تیم ملی بانوان ایران پیگیری شد.
ملی پوش تنیس روی میز ایران حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان را از دست داد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: به دنبال این هستیم که در قهرمانی جهان جزو ۱۶ تیم اول جهان قرار بگیریم و امیدوارم بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر شوند.
فهرست نهایی کشورهای شرکت کننده در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان اعلام شد.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان از روز یکشنبه در بابل آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ