سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: حضورم در رده نوجوانان کاملا دلی است و تصمیم دارم در رده‌های پایه به این رشته خدمت کنم.
جلسه مهم پیرامون انتخاب سرمربی ذوب‌آهن با حضور پررنگ رئیس کارخانه برگزار شد.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
مدیریت باشگاه النصر تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب سرمربی جدید خود را به پس از تعیین رئیس و مدیرعامل جدید این باشگاه موکول کرد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از پایان مجمع عمومی باشگاه که با هیچ تصمیم مهمی همراه نبود! در دفتر باشگاه حاضر شدند تا در مورد گزینه های تیم برای فصل آینده تصمیم گیری کنند.
سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر سیرجان انتخاب و معرفی شد.
ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه، تصمیم حسام عوار، ستاره لیون، برای بازی در تیم ملی الجزایر را زیر سوال برد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.
عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
سرمربی بعدی تیم فوتبال امید با تصمیم فدراسیون فوتبال قطعا ایرانی خواهد بود.
کارشناس فوتبال با انتقاد از سرمربی تیم ملی به خاطر انتخاب ترکیب عجیب در دیدار برابر انگلیس گفت: نفراتی در این دیدار به میدان رفتند که در دیدارهای گذشته کنار هم بازی نکرده بودند.
فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از برگزاری بازی های تیم ملی در جام جهانی موکول کند.
فدراسیون فوتبال فعلا تصمیم جدیدی درباره انتخاب سرمربی تیم امید اتخاذ نکرده است.
در نشست اخیر اعضای هیات رییسه در مورد سرمربی تیم امید تصمیم گیری نشد اما مهران فرقانی از سوی فدراسیون فوتبال جایگزین فراز فاطمی شد.
در نشست دیروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم امید تصمیم گیری نشد و به نظر می رسد این انتخاب مهم به نشست بعدی موکول شد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تصمیم جالبی را در انتخاب بازیکنانش برای جام جهانی 2022 قطر گرفته است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تصمیم جالبی را در انتخاب بازیکنانش برای جام جهانی 2022 قطر گرفته است.
باشگاه صنعت نفت آبادان تصمیم به انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی این تیم گرفت.
طی تصمیم گرفته شده بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت تیم نفت را برعهده خواهد داشت
طی تصمیم گرفته شده بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت تیم را برعهده خواهد داشت و تمام مجموعه باشگاه او را در سمت جدید حمایت و پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ